Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Daj pusu!!
***


VI ste krava br:
Counter

sViJeT Je ŠaRen a ja sam daltonistkinJa

ponedjeljak, 23.10.2006.

Vjevachi i ostale cakane zhiwotinjice

Znam!

Ja ochu malu vjeveritzu. Da je mogu paziti maziti i cuvati..
I izjasnila sam se svojima, i oni bi vjevacha al imamo 2 maćke... Pa malom vjevaču neće biti baš ugodno u tom društvu. Moj budući vrckavi ljubimac zvat će se Sparky. A je cakano, Isn't it?

Pukla sam.

vjevač


Imala sam prije hrčka, Husica se zvala. I uginula je nakon 2 godine provedene u mom vlasništvu. I onda smo imali mačku.. A je ta mala hrčkica bila luda (kakav vlasnik takav..) tako da je bratovom priajtelju zagrizla prst i nije puštala rofl rofl rofl

Jab neku ludu životinjicu da hopsa po kući, da mi oglođe stol za učenje da ne moram štreb-štreb... I da izgleda ovako:
sparky - dancing squirell


Mama kupi mi vjevericu cerek

sunčeko


- 01:56 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


jedan... dosdni blog koji je pisan u trenucima dosade s ciljem ubijanja dosade tupim predmetom iz kamenog doba zvanim toljaga...
ako vam je dosadno svrha bloga je ispunjena...

***
svi znamo da je higijena pola zdravlja... zato ako ste prvi puta na blogu imate pravno na besplatnu uslugu njege papaka...sve upite šaljite na navy@net.hr

ugodan boravak na mojoj Blog livadi...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us