Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Daj pusu!!
***


VI ste krava br:
Counter

sViJeT Je ŠaRen a ja sam daltonistkinJa

utorak, 17.10.2006.

Radili smo PREDREALIZAM u Hrvastkoj.. Takozvano Šenoino doba! Obradili smo čika Augusta te Kamene svatove. Poučan ton pjesme ostavio je na mene dobar utisak. Poruka je "dok se ljubi nema grijeha" - bar je tako profa rekla. Ukratko, mlinar i mlinarica su imali sina jedinca, koji je oženio "nitkovicu" Janju te njegova majka to nije mogla prihvatiti, no otac kaže: "To je, sinko, volja moja: Janju ljubiš - pa je pravo, Janja bit će žena tvoja." Majka reče "Ubila me strijela mahom, Ak' mi Janja bude snahom!"... Kada su svatovi pošli u crkvu, razočarana mlinarica stane klesti:

Ubila me strijela mahom
Ak' mi Janja bude snahom!
Kleta družbo, na toj stijeni
Kamenom se okameni!


Što se i ostvarilo. Projurilo je mnogo ljeta, preko lijepog božjeg svijeta, a zidine Susjedgrada - prah, pepeo već su sada. Jošte stoje kamen-svati, lako ćeš ih prepoznati..

Poruku izvucite sami..

Aaaa, na odmoru je bilo zanimljivo.. Bili smo pod dojmom kamenih svatova te se upustili u pjesničke vode.. Izdvajam par zanimljivih stihova:

"Kad Šenoa po dvoru vata tuke
Poručuje: čuvaj se senjske ruke!

Da bi zadradio puno kuna
Napisao je djelo Seljačka buna.

Povrh njegova stola stoji kuka,
On na papir stavlja Prosjak Luka.."


rofl Chuss!


- 19:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


jedan... dosdni blog koji je pisan u trenucima dosade s ciljem ubijanja dosade tupim predmetom iz kamenog doba zvanim toljaga...
ako vam je dosadno svrha bloga je ispunjena...

***
svi znamo da je higijena pola zdravlja... zato ako ste prvi puta na blogu imate pravno na besplatnu uslugu njege papaka...sve upite šaljite na navy@net.hr

ugodan boravak na mojoj Blog livadi...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us