Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Daj pusu!!
***


VI ste krava br:
Counter

sViJeT Je ŠaRen a ja sam daltonistkinJa

srijeda, 28.06.2006.

The Moon Loves the Sun

Nije mnogo ljudi čulo za pjesmu od dua Nu NRG - The Moon Loves the Sun.
Ja sam malo razmišljao o tome naslovu i ja kao ja pala mi je na pamet ova teorija. Rekoše mi da nisam normalan. :S Jebiga znao sam ja to :D.

Ovako budući da sam naslov pjesme govori da Mjesec voli Sunce, sumnjam da je to ljubav roditeljska ili prijateljska, nego pretpostavljam da je to ljubav između muškarca i žene ili u ovom slučaju ljubav između nebeskih tijela to jest mjeseca i sunca. U tom slučaju ako je to ljubav čisto normalno je produkt te ljubavi je spolni čin (u daljnjem tekstu sex). Kao produkt toga sexa vjerovatno je neko biće. Dok sam razmatrao teoriju nisam dokučio što bi to moglo biti. Vjerovatno nešto između. Možda ovca. Sada znate otkud ovce na Zemlji! A kako se spuštaju na Zemlju? Vjerojatno imaju nekakav padobran i pomoćni padobran u koliko glavni bude zabušavao. Taj padobran je u obliku krila. Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Vidite ih kako samo lete! Pa nije li to dražesno!

Zbog toga produkta (ovce) ako je po našim ljudskim običajima trebali bi se vjenčati - ući u brak. U braku sve biva lijepo prvih par godina, ali nakon toga dolazi do svađa i netko od do maloprije veselih supružnika postaje loše volje ili kako bi narod rekao zamrači. Zbog toga meni se čini dolazi do fenomena u astronomiji koji se zove pomrčina sunca.
Fascinantno je da je to sve zbog jedne pjesme talijanskog dua. Isn't it?
Image Hosted by ImageShack.us

Copyright © by: Matija aka Lost in trance | Madagaskarski lemur


- 15:24 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


jedan... dosdni blog koji je pisan u trenucima dosade s ciljem ubijanja dosade tupim predmetom iz kamenog doba zvanim toljaga...
ako vam je dosadno svrha bloga je ispunjena...

***
svi znamo da je higijena pola zdravlja... zato ako ste prvi puta na blogu imate pravno na besplatnu uslugu njege papaka...sve upite šaljite na navy@net.hr

ugodan boravak na mojoj Blog livadi...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us