pain...pain...pain is all i have...


sam naslov je reko svoje...tuga i bol trenutačno vlada mojim životom...
izgubila sam osobu koja mi je bila poput bake...i tek sam danas shvatila da mi je puno značila.
tek danas...a ona je otišla u subotu...otišla je u svijet anđela...anđela sa bijelim krilima...
neke stvari shvatiš tek kad ih izgubiš...ali onda je uvijek kasno...ali imam svoju ljubav koja me drži...
koja me drži da ne potonem do samog dna...nisam puno propatila u životu..ali ovaj svijet...
prijatelji do kojih mi je stalo mi zabijaju nož u leđa...obitelj koja bi mi trebala pomoć i bit mi podrška,još više me bacaju u očaj...osoba koja me razumije nije pokraj mene nego u sasvim drugom gradu..ne znam ništ..al znam da je ljubav koju osjećaš prema nekoj osobi najljepša...ali..i da znaš da ti je ta ljubav uzvraćena..

27.04.2007. u 17:32 | 10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

just be yourself.....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Postoji li
netko to zna
način na koji
se tu ostaje
Pametniji uče nas da
na mladima svijet ostaje
A kakav je svijet
što ostaje nam
što manje znaš
sretniji si
A oni svi lažljivi psi
govore ti
Vjeruj u budućnost
Dok kradu te i lažu
odreda svi
Vjeruj u budućnost
Jer kažu tako bilo je
sve
Vjeruj u budućnost
Dok gledaš dal sutra postoji
Vjeruj u budućnost
Jer ionako svejedno je / x1



Svatko noćas na svoju stranu odlazi,
za nama osaju samo tragovi,
nikog u stvari ni ne poznajem,
svi se pretvaraju, ja živim svoje snove,
ljubav je moja rasuta pod zvijezdama,
nikome nemogu vjerovati ja,

šta me sutra čeka;pitanje se postavlja,
dali sad sreća ili opet jad?

stvarnost, previše učinjeno,
stvarnost, previše zaboravljeno,
stvarnost, nitko neće živjeti,
stvarnost, ja želim samo postati.