neam pojma

12.03.2006., nedjelja

ptičja gripa-Šta je to?

neki dan se furam u autu sa starim i slušam vijesti na radiju:
-"negdje u slavoniji su pronađena 2 mrtva...LABUDA" ali zašto je to tak važno da bude prva vijest na svim vijestima,dnevnicima,24satima...jel tu postoji još nešto kaj mi neznamo?...ak ne postoji onda fakat ne kužim zašto je to tak važno...
ak moram pojest zaraženu sirovu kokoš da to dobijem, onda je neću jest (inače bi...) i to je to...kraj priče...nema više...zašto?...nenne...ovaj...da
jučer smo si dosta popili i bili smo veseli pa smo se počeli nosit (piške lonca stil) i tak se naguravat i onda su nam došli murjaci i počeli nam neš srat kak ovo nije kazalište i da se maknemo...i onda smo trčali na tramvaj i u njemu smo bili stisnuti ko sardine u pakiranju, ja sam stajao nagnut pod kutem od 34stupnja, i neke 2 cure koje su sjedile ispod mene su me šlatale i smijale su mi se u facu(bile su dobre pa ono...)ja se nisam mogo pomaknut...i onda smo ošli u botinečki bus koji prolazi kroz kvart i šofer nam je reko da smo solventni...sad tražim majcu koju neznam di sam jučer ostavio kad sam dolazio doma, sam se probudio i skužio da je nema...
- 10:38 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Blogovi koje čitam

svi to imaju, pa ću i ja