neam pojma

07.03.2006., utorak

klo

bok!
nije me već dugo bilo a kad sam htio neš napisat blog je nekaj šteko...posudio sam od frenda cd od manu čaoa i baš mi je jeben...
jeli iko gledo doru? ja nisam al sam čuo pobjedničku pjesmu...nemam komentara...na dori je stvarno sve puno idiotnih pjesama al ono...zapravo, brijem da je severina mogla doć na doru sa najdebilnijom pjesmom na svijetu (iako nije daleko od toga) i pobijedila bi...
ona pjeva,pleše,skače,igra šija-šete i viče moje,ima štiklu...koji?
ta pjesma me još više nagnala da razmislim u kojoj smo mi državi, skužio sam da što si veča seljačina i što veći brđanin to si veća faca, čini se da je to skužila i severina pa je zato i igrala šijavice i dovela one s brda da tam stoje...
a još mi je bolja špreha nabrijavanje na ustaše... u mojoj školi je fora bit ustaša?!
najbolje mi je kad vidim nekog klinca koji fura ustaški znak na torbi il tak negdje a nema blage veze ko su bili oni ili šta su radili, on samo zna da je njgov deda bio ustaša pa je onda i on (to je u najboljem slučaju)
prek vikenda sam bio na nekom meksičkom partiju pa smo rokali po sol+tekila+limun tehnici i bome je dobro!
ma zajebi sve moje priče! treba bit sretan i vesel kak bi reko manu chao...i legalizirat marihuanu (i to je on reko)
- 19:50 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Blogovi koje čitam

svi to imaju, pa ću i ja