neam pojma

14.02.2006., utorak

Svega ima tu

stigoh! nakon dosta vremena da nešto napišem...razmišljam dal da počnem stavljat slike na blog, al neznam ni kak se stavljaju a ni nemam zasad baš nešto puno slika na kompu, iako imam digitalac već dosta dugo ne koristim ga previše...bilo bi mi glupo kad bi ga furo sa sobom van subotom il petkom jer bi se najvjerojatnije naroljo i izgubio ga...il bi mi ga netko čopio...
u subotu sam bio u onom funk-u bircu u tkalči di puštaju dobru mjuzu i to dolje u podrumu gdje se rulja napušava, tam je bilo ok, subota ko subota, jedino kaj su me oči pun kurac pekle od svog tog dima...
danas sam pobro kulju iz fotke (kog će drugog prozvat neg mene) i dobili smo pisma za valentinovo jer u školi smo imali neku kutiju u koju se moglo metnut pismu koje bi bilo dostavljeno onome kome to pismo napišeš...to je svake godine glavna sprdnja na školi pa tak i ove...inače svi iz zajebancije meču pisma, ali ima i nekih koji to ozbiljno pišu...u našem razredu je jedan lik iz zajebancije svima poslo "anonimna" pisma pa tak i meni...ja sam dobio nešto tipa-"da sam cvijet oprašivala bi se s tobom", uglavnom presmješno...ovaj tjedan još pišem pun kurac testova a ništa mi se neda učit...joj da! u subotu sam vidio neku trebu koja fura minicu na -5 stupnjeva, ima noge ikserice i ima butove ko neka sumohrvačica, pa diš'bolje kombinacije...mozak.
- 22:09 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Blogovi koje čitam

svi to imaju, pa ću i ja