tako ti je sve u zivotu

03.07.2010., subota

oprosti sto pisem

Gdje smo se ono upoznali i kada?

Opet mi se dogodilo ono...

Cini mi se, krenuli smo u isto vrijeme.Ti u wc, a ja po jos koji gemist.Jer slusati njega vise nisam mogao.Popio sam vec bio, nesto par piva, nesto vina, po jednu rakiju i konjak.Al trebao mi je taj jos jedan gemist.
Krenuli smo nekako u isto vrijeme zar ne?

Ne znam kako je krenula prica.Radla-rekla si-ako placas.Naravno-odvratih.
Sjeli smo na put, gomila ljudi je prosla, jedni grinatjuci, drugi, opet, ispricavajuci se.
Dvoje mladih ljudi, puno smijeha, dobre vibre.Cak se i gazda ispricavao kad je doslo vrijeme zatvaranja, objasnio nam kako do wc-a, napunio case i neprimjetno nestao.Radla i gemist, ti i ja.
Tvoj los hrvatski, moj jos gori njemacki i onda engleski kao sigurno i toplo utociste.Smijala si se na moj horoskopski znak, rugala i glumila povracanje,Ja sam zbijao sale na tvoj.Bili smo tako hrabri te veceri.Svijet je bio nas i samo zbog nas.Opijeni i spojeni.
Poljupci, zagrljaji, dodiri...

Sjecam se, poslije, nisi me mogla odvojiti od sebe.Morala si otici prije no svane novi dan.Pamtis li to?Nisam cuo tvoj sat.Ti jesi.Prenulo me odmicanje.
U petak se vidimo-rekla si.Imala si moj broj, ja tvoj nisam.
Poljubac koji je uslijedio trebao mi je reci sve.Nisam htio vjerovati,ne, ni slucajno.
Trebao sam te jako, u vecim dozama.Kratko javljanje u cetvrtak navecer kad sam vec spavao podrzalo je moju nadu.

Danas, u petak, trazim utjehu u onom plavcu o kojem sam ti pricao i u vrucoj kadi koju sam pripremao za nas.Za nas...

U koju si ladicu smjestila tu nasu noc?


Hladno si rekla da neces doci i da sutra odlazis negdje drugdje.Da, draga, zivot je drugdje.

Mozda sam trebao piti pelinkovac..

Oprosti sto ti pisem



helga
- 00:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2011 (1)
Srpanj 2010 (1)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

naiva

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

O, ti, sto si lud i velicanstveno pijan,
ako sirom otvoris vrata i javno izigras ludu,
ako imutak spiskas za noc i pokazes razboru figu,
ako cudnim putima lutas i s tricom bezvrijednom igras,
ne hajuc za svrhu i smisao-
ako u oluji razapnes sva jedra i kormilo slomis,
poci cu s tobom, druze, nek pijan odem k vragu...

Rabindranath Thakur