moja nirvana...

utorak, 10.01.2006.

dugo me nije bilo. u meduvremenu sam se zaljubila. osjetila toplinu zagrljaja i stvarnu radost u necijim ocima koja je bila uzrokovana mojom malenkoscu. divno je to jedinstvo koje mozemo dozivjeti kada se samo prepustimo i vjerujemo u ljepotu slucajnosti i prirodnosti. nista ne moze poci krivo. trenutak kada me poljubio necu zaboraviti nikada, i onaj njegov pogled u ocima pun radosti i neke lucidne zivosti, pun obozavanja, zaljubljenosti. samo zelim primiti ga za ruku. da mi bude blizu ili da mu makar samo glas cujem. no, moja djetinjatost ne dozvoljava mi da prevladam strah od soka koji bi uslijedio. sjecam li se njegovog glasa uopce? ali jos uvijek osjecam usne, poplavu osjecaja, srecu koja se oborila na mene odjednom i bez najave. i obozavam ga. mogla bih pisati o njemu satima, danima, o tom divnom danu kojeg cu pamtiti zauvijek... no, necu pisati. ne sada. jos uvijek mi ostaje da uzivam u razmisljanju, u reproduciranju svih tih slika koje smo zajedno stvarali svojim postojanjem. zamislit cu da hodam kraj njega, i osjecajuci toplinu i svjetlost sunca na svom licu, isto to osjecam i u srcu, razmisljajuci kako bi lijepo bilo imati ga zauvijek tako pored sebe...

- 22:15 - sapni mi, tiho... (8) - stedi papir, dont kill the trees!!! - #