moja nirvana...

četvrtak, 11.08.2005.

Imaginarno

opis slike
Nekad prije imala sam tu mogucnost da, kad sam tuzna, jednostavno odgurnem sve od sebe i vinem se iznad crnila. Promatrala bih tu gustu maglu koja mi je trenutak prije gutala stopala i polako mi punila grlo necim grudastim. Beznadnoscu. Promatrala bih ju neko vrijeme, a onda bih duboko uzdahnula i puhnula najsilnije sto sam mogla. Crnilo bi se razilazilo pod milisekundnim naletima moga toplog dana i polako bi se nazirala zemljana stazica, okolo nje travica, a u travici hrpa bijelih tratincica. Ne, to nije bila hrpa, to je bilo cijelo carstvo.Bijelile su se u zelenoj travi, neke potpuno bijele i rastvorene gledajuci prema suncu, a neke su jos pospano zijevale, stidljivo otkrivajuci purpurne korijene svojih bijelih latica. Smjeskale su se, dok su kapljice rose klizile njihovim listovima i skakljajuci ih putovale do tla. Ja bih se nonslantno spustila na stazicu, osmjehnula se i pogledala prema nebu. Oblaci su se, drzeci se za ruke, spojili u oblak hrcka. Sjetila bih se Mrvice, a nesto bi mi poskocilo u dusi. Lecnula bih se, a zatim nastavila dalje uz stazicu.
Danas… to je malo teze izvesti. Ne znam jesu li zastranili oni putevi koji vode do mog imaginarnog sredista u mozgu koji potice imaginarnu zlijezdu da proizvodi one ruzicaste imaginarne hormone boje sapunice koji su odgovorni za moju sposobnost udisanja one imaginarne siline koja bi uvijek uspjesno otjerala ono sivilo i crnu maglu, ili je krivnja moja jer sam to pocela, ne samo nazivati imaginarnim, vec i smatrati imaginarnim. A kad nesto pocnete svjesno nazivati imaginarnim, to nestaje, baloni od sapunice nestaju, jednostavno se rasprse po zraku od tezine koju donose rijeci. Imaginarno, imaginarno, imaginarno….. Imaginarno!!!!! Sto je imaginarno? Tko sam ja da bih mogla razlikovati stvarno od imaginarnog? Jesam li dovoljno blizu onome sto nazivam Bogom? Znam li tko je Bog? Kako znam da on postoji?? Ne znam, ali vjerujem.Tako dakle… Zasto onda ne vjerujem u imaginarno? Mogu li vjerovati ponovno?

Treba mi samo jedna nit da se uhvatim, jedan baloncic da ga ugledam…
Bit ce dovoljno.

- 11:23 - sapni mi, tiho... (3) - stedi papir, dont kill the trees!!! - #