<body> ~.za posebnu osobu..:) .~ - Ludilo..:)) - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< studeni, 2010  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Hmm..:)

Linkovi


~.za posebnu osobu..:) .~
srijeda, 17.11.2010.

undefinedundefined..Poseban si ,znaš li zašto? Zato jer si mi svaki put oprostio i dao novu šansu.. Zato jer si specifičan i nezamjenjiv.. Zato jer s tobom radim ludosti..:)
Neki ne vidi tvoje prave vrijednosti,ali ja vidim..:) Imaš oči u kojima sam se naučila kad bolje pogledam u njih vidim kako se osjećaš. Vidim ono što drugi ne!!
Da nema tebe nikad nebim znala pta znači bit povrijeđen,ali niti šta znači bit cjenjen.. Ii koliko si pravi prijatelj.. Koliko si dobar u svemu što radiš,i tome
što voliš kad se smijem.. Nikad neću zaboravit kad si jednom vidio da sam tužna i samo se neku glupost dobacio da se nasmijem!! Mjesec dana što samte izbjegavala sam svatila
koliko ustvari te trebam.. Znaj da zbog tebe sam ovo što jesam.. i daa zbog tebe se vraćam u normalnu.. zbog tebe opet živim.. i ti si mi uzor u sreći i pozitivnošću..
i mrzim da ti netko da ime tužan,jer znam da u svemu nađeš pozitivu.. Volim te ko prijatelja i možda i više.. i znaj da si poseban i da bez tebe meni ovaj svijet bio bi ko nekad sav crn!


<3 sretan

undefined
undefined



| 0 | Komentiraj | On/Off |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.