četvrtak, 21.08.2008.

Kamp. Ilitiga kako se abbie provodila na 14. ljetnoj školi demokracije na Priviću.

Probudila se abbie jednog jutra, odvukla veliki žuti kofer do ceste i pričekala Saru. Sjela s njom u auto i krenula na kamp. Bilo je to obično jutro, tek jedan, meni četvrti, odlazak na kamp.
I dođem ja tamo. Nakon grljenja i ljubljenja sa starim poznanicima, bacila sam se u upoznavanje okolnih ljudi. Dakle, upoznala sam djevojke iz klana 22 (s obzirom na to da sam ja bila vođa klana 23, to nije bila velika borba).
Hranila sam se nadasve nehigijenski (žlica prošla kroz najmanje 10 ustiju) i radila stvari koje potiču razne misli (otuširaj se samnom i izmasiraj mi leđa, čekaj da skinem majicu).
Sve u svemu, bilo je dobro. Sad sam ponosna članica VD-a. I jedna od popularnijih debatantskih klinaca. I sve u svemu, osoba obogaćena za još jedno predivno iskustvo, tj. ovaj kamp.
Ovim putem pozdravljam cijeli klan 22, Simonu Gotovac, Anu i sve ostale koje mi se stvaaarno neda nabrajati. Ali se svi osjećajte pozdravljeno.
I da pojasnim zlobnicima... Između mene i Silvija se dogodilo samo ono što ste svi vidjeli. Dakle, odustanite od trača.
I, Darija.. Nema beda, kad god treba pobijediti Peču i Rominu, tu sam za tebe.

**sličice na MSN ili fejsu

- 22:30 - ..šapni.. (4) - ..na wlastitu odgowornost.. - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by abbie
design made by abbie