Carrie wannabe...


Bemti ne ide to više tako..

Ne znam šta…al ne ide…:)))

Mogu zavezati kosu…
Nisam mogla zavezati kosu…hm..ne pamtim koliko godina…
Pustila sam je…još…još davno…
Nisam se ošišala iako sam trebala…

Zašto pričam o mojoj kosi…ne znam…
Jučer sam je peglala…i što sam ja nju više peglala, ona je postajala valovitija…
Psmtr…

Otišla sam si napravit kavu…uvijek kad pijem kavu i pišem imam feeling da sam Carrie, i da ću napisati nešto u njenom stilu…
Al neću..
Ne nadajte se…hm..tko? i tak nema nikoga…

Sama sam…
U svakom smislu te riječi…
T je otišla za ZG…i uživa vjerojatno…i naravno da mi je u 5h poslala poruku da se smije jer je u Sesvetama…
Moš misliti…
A i doma sam sama…
Da bar na neki način mogu iskoristiti to..al ne..ne mogu…
Sva sreća, imam zalihu filmova ko naše kino…pa ima da uživam cijeli vikend…
A, da…T se vraća tek u utorak…
Sranje…zašto nisam i ja otišla…zašto? Zato jer bih spavala na klupi u Maximiru…;))

No dobro…
Boa, je ipak muško…al pošto nemam inspiracije za novo ime..ostaje Boa…
Imat će jadan komplekse pored brata…koji me btw ne voli baš preveć…;))

Sva sreća da ovo nitko ne čita, jer da ja otvorim blog, sa ovakvim postom…
Pomislila bi-koji luzer…
E pa dobro mislite…thumbup

Ajd, završil bum ja ovaj post na opće zadovoljstvo…
A vi koji me znate….
Vi ste navikli…bit će bolje..
Obećajem…lud


Ništa ne možemo promijeniti dok to ne prihvatimo.
Osuda ne oslobađa, nego uništava.
Carl Gustav Jung

Prihvatite da ima dana kad ste golub, ali i dana kad ste kip.
Scott Adams

Ništa nije tako dosadno kao sreća drugih.
Croisset

Ne jadikuj mnogo nad sitnim bolovima jer bi te sudbina mogla početi liječiti - krupnima.
Pablo Neruda

Život je komedija za one koji misle, a tragedija za one koji osjećaju.
Walpole

Usamljenost nije u tome što smo sami nego u tome što ne postoji ništa za čim čeznemo.
H. B. Stendhal

Nada je jedan od onih lijekova koji uopće ne liječe već samo produžavaju patnju.
A. J. Cronin




06.10.2007. u 10:15 | K | 2 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Stižu me sjećanja...


Što su meni ove rane,
jedna više, jedna manje..
Što je to još jedan ožiljak...

kak da ne...


Blog.hr
Blog servis


ajmo, navali narode...
dobar je, kad vam kažem..:))
BiP92.forum

...*...


Pamtim smijeh, tvoje
suze, svaka riječ zakletva..
Nitko ne zna kako peče
i ledi dok ne proba..

Zapjevaj našu pjesmu
meni i tebi riječi poznate,
Čekam te na starom
mjestu, tamo gdje
ljubav počinje...

....


Kad napuste te svi,
na kraju puta tvog,
i suza zaboli,
a nemaš nikog svog..
Kad napuste te svi...

Sjetit ćeš se svega tada,
vjeruj mi...
Sjetit ćeš se ti,
da i ja postojim..

Kad život karte sve
iz ruku podijeli, i s nekim
tko zna gdje poželiš krenuti,
a nemaš nikog svog...

Sjetit ćeš se svega tada,
vjeruj mi
Sjetit ćeš se ti,
da i ja postojim...

Ja svoj život kao
da ne živim
ali tebe zbog toga da krivim
neću nikada..
Ja svoj život odavno sam dao
tebi koju jedinu sam znao
željo moga sna
Budi sretna ti, kad ne mogu ja..