koje s...


ne radi mi copy/paste...
a htjela sam vam pokazati slike...
Zašto to govno ne radi??zato što nemam word??ili??:))

update:
u nadi da će mi netko znati reći zašto mi ne radi C/P opisati ću situaciju...
radio je zadnji put..jučer..da jučer..
kad sam blog sređivala...
ne znam jel od jučer ne radi..al ono...
dajte ljudi, jel mi može netko reći šta mu je..
formatiran je prije tjedan dana, govno jedno govnarsko..
jako, al jakoooo sam naživcirana...
mogu označiti tekst i stisnuti copy al kad hoću priljepiti ..nema...samo hello!
psmtr...

volim što je na novoj film o yelowstoneu...ma baš volim...
psmtr


28.09.2007. u 21:25 | K | 5 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Stižu me sjećanja...


Što su meni ove rane,
jedna više, jedna manje..
Što je to još jedan ožiljak...

kak da ne...


Blog.hr
Blog servis


ajmo, navali narode...
dobar je, kad vam kažem..:))
BiP92.forum

...*...


Pamtim smijeh, tvoje
suze, svaka riječ zakletva..
Nitko ne zna kako peče
i ledi dok ne proba..

Zapjevaj našu pjesmu
meni i tebi riječi poznate,
Čekam te na starom
mjestu, tamo gdje
ljubav počinje...

....


Kad napuste te svi,
na kraju puta tvog,
i suza zaboli,
a nemaš nikog svog..
Kad napuste te svi...

Sjetit ćeš se svega tada,
vjeruj mi...
Sjetit ćeš se ti,
da i ja postojim..

Kad život karte sve
iz ruku podijeli, i s nekim
tko zna gdje poželiš krenuti,
a nemaš nikog svog...

Sjetit ćeš se svega tada,
vjeruj mi
Sjetit ćeš se ti,
da i ja postojim...

Ja svoj život kao
da ne živim
ali tebe zbog toga da krivim
neću nikada..
Ja svoj život odavno sam dao
tebi koju jedinu sam znao
željo moga sna
Budi sretna ti, kad ne mogu ja..