Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


cOmEnTaRcHiChI yEp/nOpE

naj blogovi

mutavastonasat
sara_zg
crvenekockice
nava

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Myspace layouts

Myspace layouts

ruža



Image Hosted by ImageShack.us


petak, 30.03.2007.

petak

bok,ljudi evo mene na blogiću.smijeh
danas sam tako sretna jer idem u rijeku trčat.....zapravo moš mislit
što je najbolje imala sam dva sata -nastave
što da vam rečem....a ha prva dva sata sam imala njemački.....guten morgen kinder
koji glupi sat.mrzi ga
ajde gok ljudi

- 10:47 - cOmEnTaRcHiChI (5) - PrEnEsI nA PaPiR - #


četvrtak, 29.03.2007.

PUSSYCAT DOLSS-DON'T CHA

- 18:55 - cOmEnTaRcHiChI (0) - PrEnEsI nA PaPiR - #


BRITNEY SPEARS -TOXIC

- 18:48 - cOmEnTaRcHiChI (0) - PrEnEsI nA PaPiR - #


Ovo je posebno za moju frendicu Josipu

- 15:57 - cOmEnTaRcHiChI (0) - PrEnEsI nA PaPiR - #


Nesto o mojoj frendici Josipi


josipa......ah......ta...............josipa
živaaaaa legenda.............ma superičkakiss
"obožava školu" ..............šala........mrzipuknucu
naravno kao i jaburninmad
voli zezati nastavnike i to bogotovo BOSU I DISELA
PRAVA MALA VRAŽICAnaughty
voli izlaske kao i japarty
za soping je uvijek tu.obožava kupovati
voli se"malo" tući.jedan dan vam je prebila jednu djevojčicu.........bravo jose,samo tako..............bang
obožavam je naravno kao prijateljicu..........A ZNATE ZAŠTO?.......
JER JE ONA MAIN BEST FREND
BYEkisskiss:

- 15:35 - cOmEnTaRcHiChI (4) - PrEnEsI nA PaPiR - #


srijeda, 28.03.2007.

LANA JURČEVIĆ AND LUKA NIŽETIĆ - PRAVA LJUBAV

- 13:38 - cOmEnTaRcHiChI (4) - PrEnEsI nA PaPiR - #


Naj pjesma: shakira

- 13:32 - cOmEnTaRcHiChI (4) - PrEnEsI nA PaPiR - #


utorak, 27.03.2007.

OSTALI FRENDOVI AND FRENDICE SU:

DORA,JOSIPA, KETY K. KOKI,TEO, DENY, LUCIAN,MARKO, KARLA, KRISTINA, ISABELA I KORINA.

O NJIMA NEMAM ŠTO REĆI,JER SU ONI ZZZZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKOOOOOOOOONNNNNNNNN.....thumbup

- 16:47 - cOmEnTaRcHiChI (6) - PrEnEsI nA PaPiR - #


Nesto o moji najboljim prijateljicama

Moja najbolje prijateljice su Samanta,Mirela i Kety s.

Samanta: ona je cool osoba.
Obožava putovanja i lude zabave.
Opićena je sapunicama. Voli ih gledati.
I to bi bilo to o Samanti.

Mirela:isto cool osoba.
voli se zezat i
pričati o svačemu.
obožava izlaske.

Katarina:cool osoba.
za zabave i lude tulume je uvijek tu.
nevoli školuburninmad

I TO BI BILO TO...

- 16:30 - cOmEnTaRcHiChI (0) - PrEnEsI nA PaPiR - #


NESTO O MENI

BOKwave
JA SE ZOVEM MATEA.ŽIVIM U BRIBIU.PRIJE SAM SE BAVILA SPORTOM I TO RUKOMETOM.VOLIM SVE SPORTOVE.NEMA VIŠE ŠTO REĆI.
BEY:mah

- 16:12 - cOmEnTaRcHiChI (5) - PrEnEsI nA PaPiR - #


Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.