19

petak

listopad

2007

Matrikulacija & Co.

Živa sam, al stvarno ne stignem pisat blog.
A vi koji ste moja navjernija publika ionako znate sve šta se dešava i redovito vas spamiram sa tonom slika tako da nema zime..
Evo samo nekoliko fotki- i u kratko- sve je super:D
Eee da i počela sam veslati :P
Sad sam prava Oxforđanka- nikud nejdem bez kišobrana, skoro pa ni bez bicikla, veslam i još samo moram postat ljubazna prema svima. Taj zadnji dio mi zadaje probleme.

pred mojom zgradom:


Moji docimeri:


Linacre dinning hall:


Prema sheldonian theatru krenula gomila Heri Poterovski obučenih nas (jao koja konstrukcija rečenice, al baš ju neću mijenjat)


YO man! I come from Jamaica!:D (je je, fakat je jamajčanka)


U redu za ulaz u Sheldonian:


U Sheldonianu- matrikulacija:


Ruuuučak:


Ima još fotki sa svih strana al dosta za sad.

<< Arhiva >>