08

utorak

ožujak

2005

23.4.1997, srijeda

Danas navečer trebam puno toga napisati, ali sada pišem samo ovo zato jer moram nekaj napisati sa ovom super Bulinom kemijskom. Cijeli dan me neko ljuti i živcira. Danas su prvo poslije škole kod mene bili Miki i Krele, onda su bili Bula i Truli, pa zatim Mato i Đevo, a sad su tu Bula, Lana i Truli. Cijeli dan nemam mira. Postoji jedan veliki problem u mojem životu, bojim se da ću se ponovo zaljubiti! I to normalno u krivu osobu, moram se boriti protiv toga i moram tu "glupost" pobijediti. Sve je u totalnom šitu, užas, koma, cijeli život mi ide naopačke...

Napomena: ova "super" kemijsta je totalni užas- kriačavo, kričavo žuta i niš se ne vidi pročitat! Sad dok sam ovo prepisivala sam muku mučila sa očima da odgonetnem kaj piše, ono sam pod nekim kutom upada svjetla se čak može i vidit neš..I nemrem se sjetit u kog sam se tada zaljubila, iako imam ideju otprilike..

Napomena2: izabrala sam baš ovaj zapis jer se u njemu spominje jedna individua koja se, jelte, bunila što nije spomenuta u zapisu o maturalcu:)) Pa eto, stari moj, ima i tebe u mom dnevniku:)) Vidiš- bio si kod mene 23.4.97:)) Nadam se da je ta ista individua zadovoljna sto je baš ime te iste individue spomenuto u mojem dnevniku,a sada i na blogu;)

<< Arhiva >>