THIS IS HACKED TOO!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

HA-HA-HA

You suck...ha-ha-ha


BLOG IS HACKED BY: PUNX UNITE!!!

ponedjeljak, 11.09.2006.

helloooo opet....

-Bok ljudi kak ste kaj?
danas sam u školi pisao dva ispita!!!!
iz matematike koju sam imao prvi put....
I iz zaštita na radu.....To sam valda sve znao....Nabavio sam si novoga dizajna! kak vam se čini....
meni je ok...baš je fora....U školi mi je ok! sam dok me tea vidi tak me nice zagrli,no ja i njuu....
Cura je jako jako sexy šalim očem reči coll...Ve nisam par dana pisao post! pa vam sada napišem jedan....Konačno sam si našao novi dizajn na neko vrijeme...Danas u školi imali smo nove sate pov,mat,nje,ovak:: s njemačkoga i povijesti su učiteljice jako super....a matematike bezveze hihi....
Ve sam napiso post ovaj put nebu slike....Javljam se za par danan do onda pozz....

pozz:teychi,daaky,turkecu,ani,bojani i clari i svim blogerima na mom blogu...

- 18:46 - Komentari (52) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

hacked!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

this blog is hacked by punx unite...

box is deleted....WHY??

because is too stupid....stupid blogs sucks!!! so you suck my friend!!!