body Pleasee,pomozite mi! - my crazy world =) - Blog.hr body

srijeda, 18.06.2008.

Pleasee,pomozite mi!

Ljudi,danas mi se jako žuri i nije mi dobro,pa...ono...
Samo vas jedno molim možete mi pomoći,pleaseee....
Ovako,....Trebam ove programe,please pomozite mi....
-Dreamweaver
-Photoshop CS2
Molim vas napišite mi u kommovima,adrese i linkove
stranica na kojim mogu skinuti te programe.....
Puno hvala unaprijed!

I kako vam se čini moj novi dizz i još neke dodatke sam
dodala,baš je fensy,šmency,nency.....šala....hehe.....

Plizzzzzzz,pomozite mi...hvala

16:29 - Komentiraj ( 28 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...something about me...

♥melani
♥14 godina
♥obožava glazbu...music=my life


~VOLI~
*svoju obitelj
*svoje frendove
*music
*facebook
*komp
*mp4
*čokoladu
*poruke

→my music:
*Zoran Mišić-Zoky
* Nikleback
* Good Charlotte
*Shinedown
* Busted
* Simple Plan
*The Last Goodnight
* Green Day
* McFly
* RHCP
* Pink
* Fall Out Boys
*All American Rejects

♦ ♦ ♦ my friends♦ ♦ ♦


Linkovi

Tunica Webshop
crazyemy
Narda
Dado
kAtE
smilethequeen
divljakusa
srdjak
kimy
Music_Addict
sara
[URL=http://melchydizz.blog.hr]mOj D

CREDITS

picture: c0-0kies
base code: sugarmeemee