body Eeeej - my crazy world =) - Blog.hr body

nedjelja, 08.06.2008.

Eeeej

Ljudi evo mene,napookon!Jučer je bila Aurelijeva u Brseču.Nadala sam se da će biti zabavnije,ali...nije baš tako ispalo.Još smo se nešto zezali i to
(ja,Ema i Daria).Onda je došla cijela ekipa i onda je TREBALO biti cool i zabavno,ali je baš suprotno bilo dooosadno.Ja,Ema i Francy smo otišle u 10.30 već kući.Mama me nije pustila da spavam kod bake,ali dobro.Život ide dalje...hehe...tu uzrečicu dosta koristim-kad mi je malo žao...ali ja sam skrenula s teme.Čula sam da je poslije(nakon što smo mi otišle) da je bilo zakon.Da se neko razbio i da su se zezali i to.Neam blage sta da vam napišem.Eee da prije nego je došla i okupila se cijela ekipa.Nikola me cijeli dan zezao.Znate,on ima neku smiješnu facu i to,i još kad je lupio s glavom u jednu cijev.Ja sam se tako počela smijati,mene je bolio trbuh i još me malo boli.Ja sam se sigurno sat vremena smijala.Obično mi se to ne dešava,a nisam ni pila(sve što sam toga dana popila je bio sok,voda i Cola-Stvarno).Ne znam kako sam se mogla tako smijati...ja sam mala ludacha....Eeee,da pošto nisam Ernestu jučer čestitala rođendan,čestitat ću mu preko posta.SRETAN ROĐENDAN!Sa little zakašnjenjem...hehe...sory,ali stvarnote nisan toliko ni videla,a i ono nisan mogla prit va sebe od smeha...hehe.To vam je to,više manje.
Eee da ,dobila sam dvije 5 sa tehničkog...jeee..
Eee da i da komentiram o nogometu i ženama.Ja volim nogomet i ja sam živi dokat da i žene vole nogomet i da ne gledaju samo igrače!!!!

Ciao

13:43 - Komentiraj ( 57 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...something about me...

♥melani
♥14 godina
♥obožava glazbu...music=my life


~VOLI~
*svoju obitelj
*svoje frendove
*music
*facebook
*komp
*mp4
*čokoladu
*poruke

→my music:
*Zoran Mišić-Zoky
* Nikleback
* Good Charlotte
*Shinedown
* Busted
* Simple Plan
*The Last Goodnight
* Green Day
* McFly
* RHCP
* Pink
* Fall Out Boys
*All American Rejects

♦ ♦ ♦ my friends♦ ♦ ♦


Linkovi

Tunica Webshop
crazyemy
Narda
Dado
kAtE
smilethequeen
divljakusa
srdjak
kimy
Music_Addict
sara
[URL=http://melchydizz.blog.hr]mOj D

CREDITS

picture: c0-0kies
base code: sugarmeemee