nedjelja, 28.09.2008.

So what? Bwahahahaahah iks de


Zadnjih par tjedana osjećala sam se sretno i nesretno. Glupo i pametno. Bila sam zaljubljena. Jako. Mislila da je to nešto, znate, drugačije. Da je to nešto ljepše, da nije plitko. Ponavljam, bila sam i sretna i nesretna. Al, nikad nisam bila samo sretna i samo nesretna (zbog te zaljubljenosti).
Bila sam i sretna i nesretna. Jer, on je i bio tu i nije bio tu.
Ne znam kako vam to objasnit. Nisam baš dobar čovjek za objašnjavanje, znate..
Znate, ja sam jako lijepo govorila o njemu. Činio se savršenim, tako dobrim. Iz zezancije sam govorila da je on 'princ na bijelom konju' koji će doći po mene i mi ćemo sretno otšetati u suton, bla bla. Noda, malo previše dječijih filmova i bajki sa završecima ''I živjeli su sretno do kraja života'' ili ''I zauvijek su ostali zajedno'', itd.. itd.. Ugl, da vam kažem nešto. Princ na bijelom konju ne postoji. Za ovog mog princa se ispostavilo da je konj na bijelom princu. Iako, konj je tako lijepa životninja kojoj se ovim putem ispričavam. Dakle, meni nije toliko žao što vjerojatno nikad neću bit s njim i ta sranja (fkt me boli za to, iskreno) nego što sam trošila lijepe riječi na njega i što sam mislila da je drugačiji. Izgled (vanjski) vara. I to jako. Od onako povučenog dijeteta postat nešto ovakovo... Peh.
Noooda, nemojte mislit da sam ja nesretna. Taj osjećaj za mene ne postoji. Niti sam tužna. Nema šanse. Niti ću plakat. Nema teorije.
Shvatila sam da ne vrijedi zaljubit se u nekoga koga ne poznaješ. Shvatila sam da ne trebam trošit lijepe riječi na ljude koji su lijepi izvana. Ne znam kakav je on iznutra, nisam ga upoznala. Sumnjam da ću ikad. No, nema veze.
I idući put kad ga vidim, možda će izmamit moj osmjeh na licu.
Možda. A možda ne.
Ili možda idući put kad ga vidim ću ga nokautirat.
Možda, a možda ne.
I da, život je nekad fkt kuja. Ali, ja volim život. Pružio mi je toliko toga. Hvala mu.

Ako vam se ne da, nemojte komentirat ovaj post. To sam napisala jer.. mi je bilo dosadno i nije mi se dalo učit engleski il šta već.

Uživajte u životu.
Volim vas.
pusa**




18:45 - Komentiraj { 2 } Print - #

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



356 Pictures, Images and Photos

Životna je iluzija kad ti cijeli život sole pamet, a umreš od šećera.


"I tako se lav zaljubi u janje." promrmljao je. Pogledala sam u strahu da sakrijem oči, jer sam protrnula na tu iječ.
"Koje glupo janje", uzdahnula sam.
"Koji bolesni mazohist od lava".


Aww.

Kaythanksbye. Pictures, Images and Photos

Volim Sumrak.



Matea
Petra
ßeta






It's the hardest thing that I ever have to do
To walk away from you when I wanna hold you
It's the hardest thing in every single day
To have to turn away I want you to know that
This is the hardest thing




What if I told you that innocence is yours
And the beauty you have now is brighter than before




What if I told you your tears haven't been ignored
And everything that's taken can be restored




Just let go of your hand
it's the hardest thing
To make you understand
that to love you fell you
Till the time I see you again
It's the hardest thing




Kad bismo se nasli u raju onda bismo se zacudili trima stvarima:

1. U raju su se nasli ljudi koje uopce tamo nismo ocekivali.
2. Tamo nema ljudi koje smo ocekivali.
3. Najvise od svega bismo se zacudili tome sto se sami tu nalazimo.

(Nepoznati svecenik)



ŠTO je to ljubav??

Ljubav je kad kažeš dečku da ti se sviđa njegova majca, a onda je on nosi svaki dan.
Noelle, 7 godina



Ljubav je kad cura stavi parfem, a dečko kolonjsku, i onda izađu van i mirišu jedno drugo.
Karl, 5 godina



Kada je baka oboljela od artritisa više se nije mogla saginjati i lakirati nokte na nogama, pa joj je to radio deda, čak i kad je njeg boljelo od artritisa. To je ljubav.
Rebecca, 8 godina



Mislim da bi trebao biti pogođen strelicom ili tako nešto, ali ostalo ne bi trebalo biti toliko bolno.
Manuel, 8 godina



Nije sve u izgledu. Pogledaj mene. Zgodan sam, a još nemam nikoga ko bi se udao za mene.
Brian, 7 godina




Ne idi ispred mene, mogu te ne slijediti. Ne idi iza mene, mogu te ne voditi. Jednostavno idi pored mene i budi moj prijatelj.



Svatko se može naljutiti - to je lako. ali, naljutiti se na pravu osobu, u pravoj mjeri, u pravo vrijeme, s pravom svrhom i na pravi način, to nije lako. - Aristotel




...:...:...:....

Comments


Ako jedna želja nije zadovoljena to je dovoljan razlog da duša tuguje.

Angel...

Ako glupost preživi, možemo reći da je preglupa da umre.

cute

Ovdje počiva moj posljednji živac.

converse

Jedini način za izbjeći pogreške je steći iskustvo.
Jedini način za steći iskusvo je činiti pogreške.

sadness

Ljubav je poput prometne nesreće, 'udare' vas i obore, a potom preživite ili ne preživite.

cute

Rođenje nije početak, smrt nije kraj.

Playa.

Ako kažeš neku tajnu svom prijatelju, vodi računa da i on ima svog prijatelja.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Čitanje kvari vid, dobro vide samo nepismeni.

Čovjek koji ne mijenja svoje stavove nije ljudsko biće nego - spomenik.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Čudno je to kako nula, stavljena na kraju, povećava vrijednost.

Kad svi misle isto, znači da niko ne misli dovoljno.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Kad vam filozof odgovori na postavljeno pitanje, više i sami ne razumijete što ste ga pitali.

Ljenost korača tako polako da je siromaštvo brzo stigne.


Smanjite broj prometnih nezgoda na ulicama vozite po pločnicima.

Ljubav i glad vladaju svijetom.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ljubav je početak dobra i zla.

Prijatelje stvara sreća, a nesreća provjerava.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Prijatelju, da bih te razveselio, ispričat ću ti svoju novu nevolju.

Provalnici i kirurzi nose rukavice zato da ne bi ostavili tragove.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Radost je osjetljiva kao kap rose: dok se smije već umire.

Sloboda je kip u newyorkškoj luci.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Slučajnost je nezvani, ali često veoma dragi gost.

Smrt je početak besmrtnosti.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Sjetimo se onog divnog doba kad je kiša padala samo onda kad smo izlazili bez kišobrana.

Slava je otrov koji treba uzimati u malim dozama.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket





credits
duckdz. - x x x