catatonic.sextoy

14.02.2006., utorak

brrrrrrrr

..najgore je iza mene..koji užasan dan..bljak
- 21:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

r'n'r zvijezda

to sam ja...
djeva iz božanskog raja...lijepa do bola,simpatična da patuljci popadaju na male,sitne trtice..
catatonic sex toy,nije potrebno objašnjavati? dio je pjesme od
Interpola
imenom
Stella was a diver and she is always down
(iako je Stella alias Tajci zapravo moj najdraži drug, upravo sam joj ukrala autorstvo, to mora da opako boli..ne mene, naravno)

I'm your catatonic sex toy
Love joy diver

..DA SAM LJEPSSHA..
NEKAKO NE BIH POSTOJALA

inače sam
echo_lunacy
čije sam autorstvo preuzela nekom davnom piscu
nije Aristotel, časna pionirska
Echo je bila muza, vesela i draga djeva koja je uvijek morala biti loncu poklopac (nešto kao JAAA) pa ju je zla vještica (gRRR neka bude steLLA) zavještala da samo ponavlja riječi.
echo se zaljubila u prelijepog Narcisa (btw on je bio... ,bljakkk) a on ju nije smatrao simpatičnom... i priča se nastavlja. ali poanta je da je Echo kreativac jeke. eto.

ali zapravo sam jedna vrlo obicna djevojka
od prosjecnih sedamnaest godina, ponekad malo drukcija,nista zabrinjavajuce.
volim,volim,volim
ponekad ne volim ljude, cesto zapravo
ali nije da se ne druzim
volim steLLu, volim simbu i leu,
volim bojana i njegov jazz
obozavam ljude iz zadnje tri klupe do vrata
volim petak proveden u parkicu ili kakvom dobrom zagusljivom mjestu
volim pixiese, volim white stripese, interpol, the cure, death cab for cutie, placebo, stereophonicse, ponekad simple plan, depeche mode, incubus, the hives, radiohead..
i idem na koncert franz ferdinanda u sedmom mjesecu..
i idem na koncert pixiesa u sedmom mjesecu..
i idem na maturalac u spanjolsku u osmom mjesecu..
i natjerala sam starog do potpunog bankrota..
nekako me ne peche savjest.peh


otvaraš prozor za savršen dan
prizor iz hollywoodskih filmova
gdje sreća teče u valovima
prašina prekriva sva pitanja

da li sam ja
tako davan da
zaboravljaš?
i da li je on
tol'ko hrabar
da te otima?

zato postoje riječi
da njima me lažeš
zato postoji nada
da još jednom kažeš

sanjajući ja uvijek idem
tebi

postavljaš stol za razbojnika
tvoj je svijet carstvo, magija
brišeš mu pišalinu s cipela
pa nije valjda da ti je tako drag

znam, znam, znam to je taj tvoj tip kauboja
i ako bi Bog birao ženu
ma, birao bi tebe
to znaš

o, da li sam ja
tako davan da
zaboravljaš?
i da li je on
tol'ko hrabar
da te otima?

kad prekriješ uši
čut ćeš me bolje
i nećeš znati da kucam
al' bit ćeš sigurna tko je

ja sanjajući uvijek idem
tebi

ti si moj narko

PipsChips&VideoClips