tearjerker

petak, 27.07.2007.

Raj zvan Sućuraj

Ok, ok, malo pretjerujem u naslovu, ali stvarno ne biste vjerovali kako nam je bilo zakon u ovom malom zaselku na krajnjem jugu otoka Hvarathumbup. Na petak 13. ukrcah se ja u jedan od onih finih, nagibnih vlakova ,s klimom i poslugom ,i zavalim se prek dva sjedala u 1.razredu (fancy-shmency:) vjerovali ili ne, još si ja ponijela i knjigu, onako nadobudna da ću čitati ,al razočarat ću vas kad kažem da sam zapravo došla do 130str.yes!!! Vlak je krenuo u 6:50 i za čas smo došli do Karlovca, gdje mi se pridružila Cho maja, ali nismo sjedile zajednono
Put je stvarno bio ugodan, i zapravo mi je tih 5 sati, vozikanja do Splita , prošlo za čas. Na stanici u Spljitu dočekao nas je Krešo s faksa i uslikao Majicu i mene na rivi,tek tolko da pošaljem mms Ines koja se saftala u Zagreburofl slijedio je bus za Makarsku u koju smo stigle za neku uricu. I onda smo ga ugledale!!! Njegovi koraci utjerivali su asfaltu strah u kostieek, kosa bi mu lelujala u smjeru suprotnom od vjetra da se nije ošišao, crvena majca s Che Gevarom vrštala je autobusnim kolodvorom...to je bio naš domaćin Aldo wavekoji nas je ljubazno pričekao u Makarskoj ,i otpratio do svog stana, jer Frano i Podhraška još ne stigoše s busom (loooseersrofl)... nakon obilnog ručka u kojem su svi tamanili kao paštašutu ,a jedino se ja usudila probat neke muzgavce, odlelujali smo natrag na autobusni i put Drvenika, gdje nas je čekao trajekt. Opći smjeh bio je kad je neko od nas u štiklama pokušavao/la tegliti kofere nizbrdo, probajte pogoditi tko, sigurno ćete pogrješitinaughty... kad smo stigli u Sućuraj, sve je bilo lakše...većinu problema ,faks i starce ostavili smo doma, znači nije nam puno ostalo osim naših urođenih ,hedonističkih instinkta! Dani su se svodili na:
buđenje -u bilo koje doba dana,ali smo se trudili dić svi u razdoblju od 12-14h
kava-u najbližem bircu «noć i dan» pila se najbolja kava (malo reklame,ne),tako bar kažu,ja to ne konzumiram
kupanac-na plaži podno naše uličice, milina, ni 10ak ljudi, a zadnjih dana bilo je 150godišnjih nudistica i jedan kit usan
ruuuuuuuuuuučaaaaknjami-ko god je mislio da ćemo gladovati na moru,zajebo se i to gadno(evil laugh)!!! Čak sam i ja kuhala,i svi su preživjeli piletinu s vrhnjem i tjestom,i salatu od tune
kupanac-prvih par dana držalo nas je da se poslje ručka kupamo na drugim plažama, ali kod kuće je ipak bilo najbolje,dva-tri koraka i buć u more
večera-e tu je bilo svašta od piletine i čevapa na roštilju, do riba, rakova, brodeta i palačinki (pozzz maji Č. Koja je bila vrijedna u pripremi palačinki)
plaža-ne kupanj, ne smijanje starim ljudima, ne zgražanja od nudista već francekova gitara i pevaljke do jutra (kako kad)
pekara-naša stanica prije kuće gdje bismo za laki san omastili brk buftlama s čokoljadom , sirom ili Lukom (pozzz Maja Čnaughty)
spavanac-ko kolko stigne,smogne pa sve ispočetka

slijede poruke i pozdravi:
ALDO (aka Mitch Buchanon,Ken)-evo prvi si na listi jer si nas uopće pozval sebi, i jedno pitanje,kad ćeš doć papapankekiss

MAJA CHO (aka Medena,Tracy Cock i sl.)- hoćemo do pekare? roflkiss

FRANO (aka Finchy, Mr.Hankey, Francek)- ako ti život ponudi limun-napravi limunadu!
-ako ti se u životu dogodi sranje-pusti vodu!party
MAJA P.-jedina koja uz mene nije stekla neki nadimak zbog viših sila, ali u provalama nismo zaostajale nimalowave

Okan- moj alter ego,sprijateljio se s Majom Č.,i šalje joj pusucerek

Evo neke od tih provala koje su nas nasmijale:

Medena: ja sam talentirana za seks, šta ja tu mogu!

Medena: kako suptilno!
Mitch: takav sam po cijelom tjelu!

Maja P.: Frano di su moje gumice?rofl

Maja P. -dolazi do neugledne ekipe (nas) u 4 sata ujutro i pita mrtva ozbiljna: «jel ima ko kremu za piling???»

Maja P.-za ručkom: progutala sam cijelu kobasicu!

Finchy: Jim Morrison se jednog jutra probudio mrtav...rofl

Sorry na dugom postu,ko preživi- pričat će

pozzzzzzz
wave

27.07.2007. u 19:13 • 17 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

ne može se opisati kratko...možda nešto kao blog struje svijesti...gdje ću pisati kaj hoću,kad hoću,kolko hoću i kako hoću...zapravo sad mi pada na pamet jedna pjesma,tojest, dio pjesme koji bi možda najbolje opisao blog kak ga ja zamišljam,ide ovak nekak: "this is the place where all the junkies goes,where times stand still but everything is slooooow..."...a možda i nije to najbolji odabir riječi...vidite!!! ne mogu kratko opisati blogrolleyes