tearjerker

nedjelja, 10.06.2007.

daj da zaboravim

«Daj da zaboravim…»

Ne znam zašto mi je cijeli dan u mislima ova pjesma od Meritasa… kad sam ju prvi put čula na radiju (Bog zna kad je to bilo) sigurno sam bila u nekoj depri, budući da mi se po glavi neprestano vrti tek par riječi: « Daj da zaboravim, daj da zaboravim to sve što znam o tebi…». Sigurna sam da svi na ovom svijetu žele nešto zaboraviti, neki događaj, neku osobu, neku činjenicu…pa čak i zaboraviti da nešto žele zaboraviti, ali ,naravno, život bi bio prejednostavan kad bi se to moglo sam tak srediti, ne??? I ja sam bar tri (duuuuge) godine pokušavala neke stvari potisnuti, zaboraviti, naravno to mi nikako nije polazilo za rukom. Čak i kad sam mislila da sam stvarno neke stvari ostavila iza sebe, uskoro bi se pokazalo da nije tako i da sam se samo pokušavala zavaravati. Onda sam se pokušavala okupirati drugim stvarima, drugim ljudima, naravno ni to nije upalilo, čak je znalo učiniti sve još više gorim nego što je bilo…i tako sam i dalje očajavala… a nedavno mi je palo na pamet nešto tako banalno, za čim ću se nastaviti povoditi u ostatku svog života: radi se o tome da sam skužila da se neke stvari ili neki ljudi(pozitivni ili negativni) nisu našli u našim životima da ih zaboravimo. Ja sam jedna od onih osoba koja vjeruje da za sve postoji neki razlog. Život koji smo do sada proživjeli na kakav-takav način je kao i gradivo koje učimo za neki ispit, ako zaboraviš jedan dio može se dogoditi da cjelina neće imati smisla. Živi i pusti živjeti, čak i ono što želiš zaboraviti, neka ono živi u prošlosti, gdje mu je mjesto.

«…ljudi s žaljenjem gledaju na prošla vremena, i s tjeskobom na budućnost, tako ne žive ni u sadašnjosti niti u budućnosti…» ISB

10.06.2007. u 21:27 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

ne može se opisati kratko...možda nešto kao blog struje svijesti...gdje ću pisati kaj hoću,kad hoću,kolko hoću i kako hoću...zapravo sad mi pada na pamet jedna pjesma,tojest, dio pjesme koji bi možda najbolje opisao blog kak ga ja zamišljam,ide ovak nekak: "this is the place where all the junkies goes,where times stand still but everything is slooooow..."...a možda i nije to najbolji odabir riječi...vidite!!! ne mogu kratko opisati blogrolleyes