ponedjeljak, 29.05.2006.

Opet iznova davati ime postu..................pa to je dosadno.......

Uglavnom............danas mi je dosta dobar dan ako izuzmemo ucenje jednog od najtezih predmeta u skoli........a to je ustav. Imam 37 ako ne i vise clanaka da naucim do sutra............ajme majko mila.........
Dobila sam 5 iz etike---> najlaksi predmet uz tjelesni koji cu za kraj imati 5..............

Bila sam na plesu od 3 do 5 i zenska nas je dobro umorila..........jedva sada stojim na nogama...........a morali smo doci jer 16.6. imamo nastup i to u INK-u..............nadam se da ce dobro proci................

Da se malo vratimo na onu pricu iz prethodnog posta (onog prije mojih dragih pjesama). Danas sam bila jako sretna.......cak nisam mislila na tu osobu..............

Za tog decka: Pozdravljam te i javi mi se koji put, i naravno nemoj biti ljut na mene ipak si nam dao novu sansu da budemo frendovi..............stoga budimo to.................kad vec ne zelis ono drugo.........


pozdrav svima...........pogotovo mojoj DaRon$ici, klari, lari, nataliji a i ostalima.................


P.S. Poruka svima onima koji se prave pametni pa mi saznaju lozinku i onda pod mojim imenom seru po drugima da prestanu jer su jadni. ponasate se kao djeca iz prvog razreda.

| 18:08 | Komentari (27) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.