srijeda, 24.05.2006.

WHY..........................................?????????????????

Eh...............zasto?..........svi postavljamo to pitanje................ali nikad ne dobijemo odgovor.................a za inat.......i meni se to dogadja................
Zasto od svih ljudi na ovom svijetu(tj. u ovom gradu) sam morala vidjeti njega...........svoju prvu ljubav i trenutno jedinu ljubav.............znam kadtad cu ga preboljeti............ali ocito ne tako brzo..........
Odkad sam ga vidjela...patim.......a sto je jos bolje......on to zna......i jos ce to i procitati.................
zasto ja?..............


Uglavnom znam da imate pametnijeg posla od citanja mojih gluposti........ali znajte jedno....ravno iz mog srca je...........osoba o kome je ovaj post zna o cemu je rijec, opcenito zna.........

Dobro da vas vise ne zamaram........stat cu............ajde odoh ja...........pozdrav..............do citanja.............

| 21:12 | Komentari (8) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.