utorak, 16.05.2006.

WEEEEEEEEEEE NAPOKON JE BLIZU KRAJ SKOLI

Evo da vam se javim nakon nekog vremena sto me nije bilo.
Prvo da se zahvalim frendicama na pozdrsci ovih dana kada mi je bilo najgore, prvo se ja bedirala zbog tog jednog decka(mislim jos uvijek se ali nije vazno), i onda mi umre baka pa sam morala na put.
Ali sada sam dobro, sretna sam...................

Ali dosta o tome.

Malo da napisem i o necemu drugome...............

Evo za pocetak napokon sam dobila cd os soad-a hypnotize i slipknot live.....Cd-i su predobri nema dvojbe. Slusam ih po cijele dane...


Poruka ani...:Kazi mi sta mislis o mojim pjesmama....


Ajde da vam ne trosim vise vrijeme, cujemo se i citamo............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

| 20:00 | Komentari (27) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.