Cassy & pustolovine

četvrtak, 15.06.2006.

Zauvijek zatvorene

To je bilo stvarno čudno! Krenule smo unutra, ali nismo mogle otvoriti vrata. Pokušale smo sve zajedno vrata, ali se nisu ni trunkicu pomaknule.
Lily: "Ja ću to riješiti!
Pogledala je u komp; pogledala što treba i ustanovila da je sve u redu. Ja sam kao arheologinja pogledala vrata i skužila otvor za ruku. Naravno da sam stavila ruku i nestala.! Melanie je pošla za mnom, ali njoj se nije ništa dogodilo. Bila sam posve sama u unutrašnjosti piramide (no ne u o onoj kojoj se vrata ne žele otvoriti). Čula sam nečiji plač iza kamenja. Počela sam kopati i pronašla Miu. Nekako je ostala zatvorena i zatrpana.
Mia: "Kako si dospjela ovdje? Kako ćemo van?"
ja: "Dobro smiri se. Snaći ćemo se. Samo da ovo proučim. Koja je ovo piramida?"
Mia: "Problem je u tome da ne znam!!! Tu sam se probudila."
ja: "Nikad nisam vidjela ovakvu piramidu. Ovo ne postoji!"
No, svaka piramida je skoro isto građena (princip), pa sam nas izvukla, tj. tako se činilo. Kad smo izašle ušle smo u još veću piramidu.

*
Za to vrijeme Melanie nas je nekako uspjela pronaći pomoću svoje moći. Ona nas je mogla izvesti van, ali kroz ovu piramidu ništa nije moglo proći! Osjećale smo se beznadno, ali tad se pojavilo svjetlo. Došla je neka djevojka. Nju je Mia pozvala, nisam znala kako, ali Melanie je znala. To je bila Mijina sestra polubožica. Oslobodila nas je i našle smo se u Villainsu. Bilo je dosta ljudi. Mi smo trebale neki "napitak".Tu je živjela Isabell Black najpoznatija u tome. Bila je sita ovoga grada i htjea poći s nama. Mel (Melanie) i ja nismo bile sigurne.
Mel: "Trebale bi pitati ostale cure, ali mislim da neće dati!"
ja: "Ma sto posto."
Isabell: "Dobro, šmrs, šmrc."
Popile smo napitak i krenule, no Isabell se nije predala tako lako. Slijedila nas je, a mi smo se izgubile. Ona se pokazala i pomogla nam. Zajedno smo pronašle druge cure koje su poblijedile!
Sally: "Ajme jeste dobro? Tako smo se brinule!!! A tko su ove 2 cure."
ja: "To su Isabell i Mia. One će biti s nama.
Joanne: "Nijw li nas malo previše?"
Mel: "Malo više nikad ne škodi!!!!"
Isabell: "Stvarno? Puno vam hvala."
ja: "Nemoj misliti da te nismo htjele u ekipu, ali ne može nam se svatko pridružiti! Morale smo te testirati. Nadam se da se ne ljutiš?!"
Isabell: "Ma ne nikako, nego nisam bila skužila."
Sad smo se morale vratiti našem problemu otvaranja vrata...

15.06.2006. u 14:38 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga
Ovdje ću opisivati svoje pustolovine u raznim zemljama, to je moj dnevnik putovanja, prijateljstva i naravno ljubavi...

Ako želite sa mnom prolaziti pustolovine ostavite mi nešto o sebi u komentarima!!!winkyes

Hit Counter

hit Counter


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

O meni

Zovem se Cassidy Dolphin, no svi me zovu Cassy.Imam 12. g.i živim u Španjolskoj, ali ljetujem na Karibima, imam dečka Bena.Trenutno sam u Egiptu u velikoj pustolovini...

Ja na putovanju:
Image Hosted by ImageShack.us

Ja u Španjolskoj:
Image Hosted by ImageShack.us

Moji prijatelji i ekipa

Melanie Aniston- moja najbolja frendica. Povezana je sa moćima starog Egipta i zato ju smatraju čudnom, dosta mi je slična, nema dečka...
Image Hosted by ImageShack.us
Lily Copur- dobra frendica, znanstvenica, naša menađerica, stručnjak za ljubav, ima dečka ali su trenutno u nekoj svađi...
Image Hosted by ImageShack.us
Mary Esteban- dobra frendica, vodi nas kroz sva čuda Egipta, dosta zna o tome, uvijek nam dobro dođe to znanje...
Image Hosted by ImageShack.us
Celine Scott- super cura, svi ju zovu Sally još je nova, pa ne znam kakva je frendica, dobro riješava zagonetke i lako se snađe u labirintu, nema dečka...
Image Hosted by ImageShack.us
Joanne Jenkins- super frendica, nadimak J.J., dečko Draco, traži nevolje, ali je prava zavodnica, pa ako nešto loše napravimo, ona nekog zavede, a mi u trk...
Image Hosted by ImageShack.us
Ben Smith- cerek ima 13 g., on je najslađi dečko na svijetu i moj dečko, ima psa haskija, a sad je dod njega došla neka stara frendica( prije su i hodali, a cura isto ima haskija), a ja pucam od ljubomoremadburninmadpuknucuheadbangburninmadburninmad!!!...
Image Hosted by ImageShack.us