Sjetila se ja da postoji i ovaj moj blog.. Malo me odvukle druge stvari, bila ludnica od semestra, pa J. pa sve..

Sva sam luda i nezadovoljna. Cas se to manifestira da imam gomilu energije (negativne) a cas da bi sjela na pod i cvilila. Nista nije kako treba. Ni faks, ni ljubav ni nista.

Meni treba izlazak. Da se sredim, drmnem par pelina i plesem do jutra. Al ne, ja imam kolokvij sutra. I ne ucim. A preksutra cu plakati jer su rezultati losi. Sama sam sebi jadna i bzvz.


četvrtak, 31.01.2008. u 13:57 ][ 0 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>


< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne



Dođi, zaboravi
Nudim ti noći čarobne
I buđenja u postelji punoj šećera
Ispred mog prozora drvo divljeg kestenja
Puno plodova koje nitko ne treba

Anđeli nek te čuvaju
Kada vrijeme oboli
Da li čovjek sve, baš sve
Na kraju preboli

Zaspao bih sada ja na tvojim rukama
Budio se ne bih nikada
Neka vrijeme samo broji svoje godine
Meni je već dosta čekanja

Dođi, zaboravi
Nudim ti noći čarobne
I buđenja u postelji punoj šećera
Dođi i ostani
Nudim ti suze ko bisere
Moje namjere još su uvijek iskrene

Zaspao bih sada ja na tvojim rukama
Budio se ne bih nikada
Neka vrijeme samo broji svoje godine
Meni je već dosta čekanja





Zaboravi