Totalno sam zanemarila taj svoj blog, ne znam sto mi je. :)

Evo, zavrsila sva putovanja ovog ljeta, malo na more, malo van Hrvatske i sad mi iduceg tjedna pocinje faks a vec ovaj tjedan imam nekih obaveza. Nemam uopce osjecaj da mi je ljeto zavrsilo. Valjda zato sto ove godine nisam izlazila na jesenske rokove pa nije bilo tog prijelaznog ispitnog razdoblja.

S J.-om je sve super. Zbilja. Mogla bih sad izmisljati probleme gdje ih nema, ali objektivno je stvarno odlicno i uvijek nam je lijepo skupa.
Jedino sto me katkad muci je to sto nema straha da ce to prestati. Znam da zvuci glupo ali koliko god uzivala i sve, nekad mi se cini da bi to sve moglo sutra nestati i da bi se moj zivot dalje nastavio i da bi sve bilo super. A to je nekako neprirodan osjecaj. Nekako, nije to ona ljubav na koju sam navikla, ona od koje ne mozes disati i koja te preplavljuje. Pa ponekad samu sebe mucim pitanjima dal se zavaravam i sto je to zapravo sto imam s J.-om. I onda opet odlucim ne razmisljati i uzivati dalje sve dok traje..

Puno vas pozdravljam! :))

ponedjeljak, 24.09.2007. u 15:12 ][ 7 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>


< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne



Dođi, zaboravi
Nudim ti noći čarobne
I buđenja u postelji punoj šećera
Ispred mog prozora drvo divljeg kestenja
Puno plodova koje nitko ne treba

Anđeli nek te čuvaju
Kada vrijeme oboli
Da li čovjek sve, baš sve
Na kraju preboli

Zaspao bih sada ja na tvojim rukama
Budio se ne bih nikada
Neka vrijeme samo broji svoje godine
Meni je već dosta čekanja

Dođi, zaboravi
Nudim ti noći čarobne
I buđenja u postelji punoj šećera
Dođi i ostani
Nudim ti suze ko bisere
Moje namjere još su uvijek iskrene

Zaspao bih sada ja na tvojim rukama
Budio se ne bih nikada
Neka vrijeme samo broji svoje godine
Meni je već dosta čekanja





Zaboravi