***

Koja je to moc pohranjena u tebi
Da stranice mog zivota ispisujes nehajnom kretnjom
Na sve sto zelim, sto trebam, sto osjecam, sto sanjam
Samo preko ramena se osvrnes i smatras gnjavazom i smetnjom

Izmices mi, a ja dalje pruzam ruke prema tebi
Nemam snage ali ni vremena da bolna mjesta trljam
Posrcem pogleda fiksiranog za tvoje oci
Ne primjecujuci da svakom kretnjom prema ponoru srljam

Mozda sam luda, ali moram dalje tako
Onoliko dugo koliko je srcu potrebno da shvati
Na koncu znam da sam jaca i da je pobjeda moja
A ti ostajes kukavica koja nije znala voljeti, koja se nije znala dati



nedjelja, 15.04.2007. u 19:10 ][ 1 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>


< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne



Dođi, zaboravi
Nudim ti noći čarobne
I buđenja u postelji punoj šećera
Ispred mog prozora drvo divljeg kestenja
Puno plodova koje nitko ne treba

Anđeli nek te čuvaju
Kada vrijeme oboli
Da li čovjek sve, baš sve
Na kraju preboli

Zaspao bih sada ja na tvojim rukama
Budio se ne bih nikada
Neka vrijeme samo broji svoje godine
Meni je već dosta čekanja

Dođi, zaboravi
Nudim ti noći čarobne
I buđenja u postelji punoj šećera
Dođi i ostani
Nudim ti suze ko bisere
Moje namjere još su uvijek iskrene

Zaspao bih sada ja na tvojim rukama
Budio se ne bih nikada
Neka vrijeme samo broji svoje godine
Meni je već dosta čekanja





Zaboravi