eto tako

Sreca/Bog/zivot/sudbina, tko vec u sto vjeruje, je htjela da upravo na dan kad sam i sama posrnula, otvorim blog i procitam vase komentare.. I imate pravo. Svaka mi cast sto izdrzim. I to sve i je super stav za odnos prema nekome kome zapravo i nije pretjerano stalo. I dobro je pitanje zasto bi se on uopce nalazio samnom. Petrusijan je ponudio odlican odgovor.


Da napomenem da nisam jos nista poduzela. Ali sam naucila puno.
-Da nikad ne treba podcijeniti samog sebe.
-Da uvijek treba teziti vrhu pa onda tek ciniti kompromise.
-Da je lakse od puno toga napraviti nesto manje nego stvoriti nesto iz nicega.

To ja radim-stvaram nesto iz nicega.

Nisam otkrila u svom srcu da ga volim, nista takvo. Samo da ovo ne zelim.


E sad jos moram smisliti sto dalje, i kako dalje. Odlucila sam ne raditi rez. Pokusat cu se zauzeti za sebe i napraviti onako kako je za mene najbolje. Jer on tako radi cijelo vrijeme. Pa nis, sad je na meni red, vidjet cemo kako ce to prihvatiti. Mozda se iznenadi. A mozda i sam shvati da je sve ovo glupo pa cemo moci dalje u neki novi odnos.
Kazem novi odnos jer ovaj vikend opet izlazimo kao ekipa. Nemam pojma sto ce biti ni sto me ceka, ali drzite fige!

I hvala vam! :))

četvrtak, 12.04.2007. u 15:45 ][ 3 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>


< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne



Dođi, zaboravi
Nudim ti noći čarobne
I buđenja u postelji punoj šećera
Ispred mog prozora drvo divljeg kestenja
Puno plodova koje nitko ne treba

Anđeli nek te čuvaju
Kada vrijeme oboli
Da li čovjek sve, baš sve
Na kraju preboli

Zaspao bih sada ja na tvojim rukama
Budio se ne bih nikada
Neka vrijeme samo broji svoje godine
Meni je već dosta čekanja

Dođi, zaboravi
Nudim ti noći čarobne
I buđenja u postelji punoj šećera
Dođi i ostani
Nudim ti suze ko bisere
Moje namjere još su uvijek iskrene

Zaspao bih sada ja na tvojim rukama
Budio se ne bih nikada
Neka vrijeme samo broji svoje godine
Meni je već dosta čekanja





Zaboravi