Eto...

Imam potrebu nesto napisati a ne mogu. Nemam nikakve pametne rijeci da izrazim ono sto osjecam. Ili ih imam pa ih se ne usudim napisati, tko zna.

Bilo mi je lijepo s njim. I sad smo pricali kao, ali ne o tome sto je bilo jucer. I sad, ne znam. To je pitanje koje si postavljam. Sto sad? Gdje smo sad i kamo cemo dalje? I ima li dalje? Za koji mjesec opet, jel to to?

Znam da sam sama to htjela i nije mi zao. Ali postoji ali. A to je da se sad osjecam cudno. I pitam se sto sam mislila prekjucer kad sam odlucila da ga zelim opet ljubiti. Htjela sam tu jednu vecer. I dobila ju.

A sad opet nemam nista.


nedjelja, 25.03.2007. u 18:47 ][ 5 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>


< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne



Dođi, zaboravi
Nudim ti noći čarobne
I buđenja u postelji punoj šećera
Ispred mog prozora drvo divljeg kestenja
Puno plodova koje nitko ne treba

Anđeli nek te čuvaju
Kada vrijeme oboli
Da li čovjek sve, baš sve
Na kraju preboli

Zaspao bih sada ja na tvojim rukama
Budio se ne bih nikada
Neka vrijeme samo broji svoje godine
Meni je već dosta čekanja

Dođi, zaboravi
Nudim ti noći čarobne
I buđenja u postelji punoj šećera
Dođi i ostani
Nudim ti suze ko bisere
Moje namjere još su uvijek iskrene

Zaspao bih sada ja na tvojim rukama
Budio se ne bih nikada
Neka vrijeme samo broji svoje godine
Meni je već dosta čekanja





Zaboravi