Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

za sve coolere i one koji se tako osjecaju

BROJ POSJETA
Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

Vrijedno posjeta

bogcuvabudale.blog.hr
blog jednog best frenda

Gugy
isto jedan best frend

atheistica
jako dobra frendica...


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

href="http://www.bigoo.ws/">
Glittery texts by bigoo.ws




MySpace Layouts

MySpace Layouts



Lokalne pjesme

Večeras je naša fešta
večeras se tovar peče.
nek se peče i okreće,
ko ga jebe nije imo sreće


Zbog nje sam nesretan, zbog nje sam preesretan
nama je Rijeka sve, mi zivimo zbog nje
za nju navijamo pod nasim stijenama
tece ko Rijecina u nasim venama
i protiv hajduka i protiv dinama
bit cemo uz tebe na svim tribinama
i neka svatko zna, NEK CUJE Hrvatska....nacin zivota jeeeeeeeee.......
da Rijeku volim jaaaaaaaa.........oooooooooooo......


Myspace layouts

Myspace layouts



AUTOBUS POLAZI
RASTANAK DOLAZI
BILO JE LIJEPO
ŽIVJETI S VAMA
HVALA VAM KLOŠARI

O DRUŠTVO NAJDRAŽE
SAD MI JE NAJTEŽE
ŠTO MORAM POĆI
I TKO ZNA KAD
BIT ĆU S VAMA KAO NEKAD

NEKAD SMO BILI MI
NAJBOLJI FRENDOVI
U GRADU RIJECI
POKRAJ RJEČINE
MLADOST SE RASTAJE

ŽIVIM U RIJECI
U GRADU KLOŠARA
SPAVAM U PARKU
SPAVAM GDJE STIGNEM
SPAVAM SA KLOŠARIMA

U ŠKOLI MI KAŽU
ŠTA ĆE TI KLOŠARI
TI SI ŠKOLARAC
KLOŠARA MAMAC
ŠTA ĆE TI KLOŠARI

A NAŠE DJEVOJKE
SVE SAME KLOŠARKE
SJEDE U BARU
PUŠE NAM KARU
DOK ZORA NE SVANE

ŽIVOT NAM JE FAJTANJE
KURVE I KARTANJE
DROGA I CUGA
I TO JE SVE
NAMA JE NAJBOLJE

NAMA JE NAJBOLJE
PURGERU
TOVARE
NA POLJE!!!


Myspace layouts

Myspace layouts



Ti znaš za pravu ekipu
ispod stijena naše Kantride
mi smo nevera sa Kvarnera
mi smo Armada plavo-bijela...



Mrzim dinamo,
mrzim hajduka,
mrzim purgera,
mrzim tovara,
RIJECKA ARMADA !


MySpace Layouts

MySpace Layouts



TI ZNAJ DA RIJEKU VOLIM JA,
TI ZNAJ DARIJEKU VOLIM JA,
TI ZNAJ DA RIJEKU VOLIM JA,
ALE - I VISE NIKOGA !!!


IZAĐITE NA TERASE,
POZDRAVITE RUŽNO PRASE,
VEDRAN ĆORLUKA,
VEDRAN ĆORLUKA !!


JOJ ŠTO VOLIM RIJEKU
ZA NJU DAJEM SVE,
O MOJA RIJEKO,
VODI NAS DO POBJEDE !!!!


Evo par slikica sa kantride

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

01.09.2006.

Ma koji k... mi treba naslov...

Eto pišem malo tek tolko da pišem... Malo ću ispričati šta je bilo danas... Probudio sam se naglo (sanjao sam da me neko ubioeek)negdje oko 11 i nesto... Pogledao sam seriju neku i onda nazvao gugy-a. Još smo se dogovorili jučer da ćemo ići u grad pa je tako i bilo... Prvo sam došao kod njega u stan i tako se mi sprdali, pržili neke pjesme i to... Al dobro vrijeme brzo prošlo(kad si u dobrom društvu) i mi krenuli u grad... Išli smo se naći s nekom njegovom BLISKOM prijateljicom i s nekim jos ljudima... Vozili se do grada nekih... pola sata i tako mi došli... Po putu sam upoznao par njegovih frendova i frendica(Andrej i Jeny i još neka)dok nismo došli di smo trebali. Upoznam se ja snjima...tra lala... I odemo mi na kavu(odnosno kako oni kazu - KAFU). Pijemo mi tako to i gledamo vani ko prolazi i tako pričamo... Prvo smo bili ja,gugy i ta neka druga jeny. Cura je...neznam kako to opisati... spaljena skroz il što bi ona rekla iskrena(kao). Bilo je par trenutaka stvarno zanimljivo al neću govorit... zna gugy šta oću reći... Kasnije su nam se priključili jedan dečko Damjan i njegova ja mislim sestrična... I pope i oni nešto i tako...na na na na... I platimo mi i odemo ča. Gugy, ja i Jeny smo isli se prošetati... Šetamo se tako mi i nazove nas taj Damjan da si je izbušio uho... I odemo mi vidit to... I tako tamo malo izgubili vremena... Kasnije smo otišli do mcdonaldsa i tako tamo sjedili,neki i jeli... Vidio sam tamo starog frenda Ivana (nisam ga vidio godinu dana)... I tako mi verglali i vrijeme je prolazilo... Na kraju ja i gugy otišli na stanicu i čekali bas. On peticu, ja duju... Otišao ja tako ča - odnosno do tete nešto... Na kraju smo svi otišli(cijela obitelj negdje u jedan restoran). Jeli smo čvape i baš je bilo jebeno... Jebeni čevapi... Sad sam došao kući i pišem malo post... Sutra bi trebao na Krk ali vjerojatno neću ići... Dobro ajde bok...

|22:21 |
Komentari (7) | Print | # | Komentari On/Off? | Na vrh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.