ponedjeljak, 29.01.2007.

Dokumenti

Ponovo sam dodao rubriku koja sadrzi razne dokumente, knjige, fin. izvjesca,… i ostale razne dokumente.

Planiram prekodirati PHP kako bi gosti mogli izravno uci, ali do tad je

- razni dokumenti i financijska izvješća

..ili www.cartmann.com pa klik na istoimeni link.

login: gost

password: cart

Nadam se da ovaj put Al-Qaeda nece cartmann.com dozivjeti kao američku financijsku instituciju i preko ove opcije hackirati site. headbang

ps. nisam imao vremena raspodijeliti fileove vec sam samo copy/paste par svojih foldere, pa ako naidjete na privatne dokumente (npr. kucni video s Lanom Jurcevic i sl.), javite da ih pomaknem.

Ili ako imate bilo kakve preporuke, kritike, savjete,…kako poboljšati i unaprijediti ovu funkciju slobodno me kontaktirajte na e-mail cartmann@cartmann.com .

Ako netko želi uploadati svoje fileove, nek mi pošalje e-mail na navedenu adresu pa ću mu napraviti zaseban account, ne želim staviti otvoren upload kako bi se zaštitili od spama i hackiranja.

Razlog zasto dajem prostor i bandwidht free je taj što me 100Gb prostora + 2000 Gb mjesečnog prometa na US serveru koštalo simbolički više nego 50Mb prostora i 5Gb prometa na Hr serveru, a trenutno mjesečno iskoristim cca. 2Gb prometa od mogućih 2000 Gb, tj. zauzmem cca. 100Mb od dozvoljenih 100 Gb, a kako je ionako plaćam isto skinuo 2 Gb ili 2000 Gb, šteta da stoji neiskorišteno.

- 13:22 - komentar (7) - tisak - #