ponedjeljak, 23.01.2006.

Traders Expo - New York 18-21. veljače '06




Makar nisam ljubitelj know-how manifestacija i sličnih Zepter predstava, ovo bih vrlo rado pogledao.

9:30 am - 11:15 am: Meeting Room
Live Trading Challenge
Speaker: Rob McNabb, Online Trading Academy
Larry Pesavento, Trading Tutor
Fausto Pugliese, CyberTrading University

Very few traders are willing to trade live in front of an audience. Even fewer are willing to challenge another trader to a contest. In this exciting session, two top traders will go head-to-head to see who makes the most in 90 minutes of real-time trading.

They will describe their unique trading styles and approaches and explain some of their indicator secrets as they trade, giving you a firsthand opportunity to see how those approaches and secrets measure up against actual market conditions. Get a front row seat as these two traders put real money on the line and challenge both the markets and each other in an event that is sure to be the high point of this Traders Expo.

Would you have made the same choices and decisions? How would your performance have measured up against these professionals? If you've ever wanted to spend some time looking over the shoulder of a real trader, this is your chance.

www.tradersexpo.com

Jedan od izlagača je i Steve Nison, autor knjige o japanskim candlestick-sima koju vrlo često spominjem.

*Info pronađen na Mojnovac.com forumu, korisnik J.M.

P.S. Ford će do 2012 otpustiti 30 tisuća radnika. Tužna vijest za radnike, ali lijepa za vlasnike (dionica) Forda, naime, vrijednost dionice je skočila za skoro 6%.

Google se zatvorio na $427.80, ne samo da su gubici "posušeni" već je gubitak postao dobitak od $11 pod dionici. Razlog dobiti je dokupljivanje - inače najčešći uzrok bankrota neiskusnih tradera.

Update: Na OptionMasterovom blogu sam spomenuo da planiram, odnosno da sam upravo u toku pisanja članka u kojem ću se, na temelju informacija koje sam skinuo s neta, dotaknuti procjene kretanja US ekonomije u sljedećoj godini. Tj., da citiram samog sebe (neću se tužiti ;)):

OM: evo nedjelja tj. ponedjeljak oko 1h ujutro, a ja sam jos o proslog utorka krenuo spremati svoj sljedeci post koji bi govorio o mom vidjenju US ekonomije u 2006, tj. moje misljenje hoce li barell doci na ili cak preko $100, kao posljedica US-Iranskog rata. Odnosno, poceo sam ga spremati nakon sto mi je nas kolega (ne znam smijem li ga imenovati), inace portfelj manager iz NY emajlirao Market Outlook koji su objavili portfolio strategisti Bank of America. Znao sam da je to velik zalogaj, ali sam bio siguran kako cu ga dovrsiti do ponedjeljka. Jos nisam ni poceo, a blog.hr mi drzi prvo mjesto na top 10 listi Opera browsera. Zato predlazem da ne dopustimo da nam slucaj Cadez oduzima pozornost vec da se okrenemo vaznijim-zanimljivijim stvarima. :)

Pa bih se ovim putem zahvalio kolegi i čitatelju ovog bloga, inače portfolio manageru nastanjenom u NY, na .pdf file-u koji mi je poslao (još prije 5 dana). Znam da ne mogu biti od pomoći iskusnim traderima koji nedvojbeno znaju mnogo više od mene, ali možemo svi zajedno pomoći budućem, potencijalnom traderu, odnosno propagiranjem investiranja kapitala u poslovne pothvate (kompanije) u neku ruku pomažemo svima nama razvijajući globalnu ekonomiju. E jesam ga sad nasr*o. ;) Svakako, svaka pomoć je dobro došla.

- 22:06 - komentar (7) - tisak - #