MADE BY:ENA ... ŠARENA

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ma sve u svemu zanimljiv

...LiNkOvI...


~ * KiKiCa * ~
RHinCHiCa
JaNcHi
DoRcHi
DaRkErIcA



Photobucket

Skittles
Broken Icon

Linkovi


rihannu i frgie
zovem se Blinkyou.com alpha word makerBlinkyou.com alpha word makerBlinkyou.com alpha word makerBlinkyou.com alpha word makerBlinkyou.com alpha word makerBlinkyou.com alpha word makerBlinkyou.com alpha word makerBlinkyou.com alpha word maker idem u oš pantovcak
-volim:
cerek...decke...zubo
...muziku...pjeva
...kiki...cerek
...rinu...yes
...ivu...zubo
-ne volim:
...uobrazene...
...skolu...
...profesore...


o meni

Ja sam tipićna 12-godisnjakinja.yes Kao sto sam već rekla, mrzim skoluno i volim rihannu i fergie.


friends forever













pa šestaši odlucite



savrsen poklon za valentinovo....
bilo sta glavno da je skupo
ma netreba mi nista znam da me voli
samo da mi nesto pokloni uopce...
  
pollcode.com free polls



utorak, 12.02.2008.

ej najdrazi moji

cerekovako stoje stvari .......... ja i moja best frendica smo vam zaljubljenecerekcerekfino
u dva superrrr decka
jedan ide u nasu skolu a drugi ne.....nut
danas smo na sro-u radili o seksualnom zlostavljanjupuknucubangheadbang
DOSADAAAA svi smo se zajebavali cjelo vrijemeee bilo je ludoonutnutrolleyeszujo
i pomalo dosadnozijev
ugl moj frend (dobar frend)
slavi rockas u subotu zvat ce mene rinu ivu kiki doju i janicu
a decke ......svi idioti OSIM...josipa i marka i slavljenika ofc
nego...aj voljam vas i pusamkisskisscerek
aj odoooooooo


post by:caric@@@

- 19:28 - Komentari (8) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.