Iskoristi dan

14.02.2018., srijeda


PROLAZNOST ŽIVOTA
Eh, kakvi smo mi ljudi. Kad čujemo neke loše vijesti, posebno vijesti o nečijoj smrti, to nas onako prodrma da počnemo drugačije doživljavati život. Da, zaista počnemo drugačije doživljavati život jedno par sati tog dana kad smo čuli te loše vijesti, a onda opet sve po starom. Opet kreće njurganje, nezadovoljstvo, uzimanje jedinog života kojeg imamo zdravo za gotovo. I ja sam nekad bila Trnoružica i više puta se budila i opet usnula u vlastitoj nesvijesti, ali srećom pa više nisam. Sada budna sanjam.:Ne shvaćam život zdravo za gotovo. Veselim se malim stvarima, koje su male samo na izgled. Odlučila sam da kad mi već mozak radi turbo, onda bolje da mislim pozitivno, nego negativno. Kažu da sve emocije proizlaze iz ljubavi ili straha, pa ako je tome tako onda biram ljubav. I nikad ne zboravljam da je uvijek i samo.dobro ispred svih nas.::
- 21:17 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.