politicka aktualnost

JA ĆU BUDAN SANJATI

Srbi nikako da nauče. Već godinama, desetljećima žive u nekom svojem fiktivnom svijetu gdje su oni janje a mi ih "bijemo". Malo je ludo, ako ne i blesavo da još nisu izašli iz zajednice zvane Jugoslavija, čak ni nakon svega. Njima krene pa stane i opet sve ponovo. I tada se i niodkud stvori Tomislav Nikolić i njegov san o Velikoj Srbiji. Oprostit ćete mi, ali taj je čovjek zreo za ludnicu. Pročitajući njegov intervju sa Globusom, on još uvijek mirno sniva san o Velikoj Srbiji do Karlobaga. Na izjavu da su vlasti u Hrvatskoj zabrinute što će se dogoditi ako on pobjedi na izborima, on je izjavio, citiram:" To je nastavak vječitog sporenja koje će uvijek postojati. Ja nikad nisam rekao da sam zabrinut zato što je gospodin Žužul ministar vanjskih poslova. Takvo što mi ne pada na pamet. Nije li malo neobično što je gospodin Žužul zadovoljan s hrvatskim izvozom u Srbiju i time kako Hrvatska posluje sa Srbijom, a da je nezadovoljan ishodom predsjedničkih izbora u Srbiji. Naše dvije zemlje i dva naroda ne vezuje preveliko bratstvo, ni ljubav ni prijateljstvo, ali nas vezuje ekonomija i tražit ću da tu budemo ravnopravni. Ne mogu zamisliti zašto mi uvozimo iz Hrvatske robe u vrijednosti od tri eura, a izvezemo u nju robu vrijednu jedan dinar. Ne ide mi to u glavu. I još nešto zamjeram Hrvatskoj i kad bih imao prilike, pitao bih to hrvatskog premijera Sanadera: kad će se Srbi vratiti u Hrvatsku na svoju imovinu? U čemu je problem? U tome što Europa neće natjerati Hrvatsku da to učini? Ili u tome što bi Srbi nakon povratka tražili neki stupanj autonomije? Pa mi ovdje u svakom selu u kojem manjine imaju većinu razmišljamo o nekim autonomijama, i što god zatraže, tu smo. " I tada sam ja ostala bez teksta. Zar smo mi stvarno takva čudovišta ,a oni takva uplašena djeca?? Zar su oni zaboravili sve što se zbilo prije petnaestak godina???Ako ovaj Šešeljov učenik dođe na vlast bit će krvi jer sumljam da će sve ovo ostati na riječima. No, neće doći na vlast jer je dao ostavku- najpametniju akciju do sad. Ljudi sa takvim idejama mogu pokrenuti vlakove a kamoli srpsko građanstvo , među kojima još postoji nekolicina puno mržnje i želje za osvetom.

15.05.2007. u 12:36 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

komentari o aktualnoj politickoj situaciji

Linkovi

Homopolitikus
Nehajeva
Zlatna malina
Erdinger
Zoonpolitikon
Cuftica
Seminar1
Sprchekingdom
Ajmo se igrat Boga
Ehho
Politicae
From out of nowhere
Pogled na politiku
Pisanica
More utopije
Pollitika
Cat deluxe
Midsomer murders
Propolis
Klc
Veslačica 1988
Goldie locks
Planet politika
Sjećanje na moje tužne kurve
Di je muzika
Gemini 0906
Politika unplugged
Objektiv neznalice
1 student
Denisljuta
Fpzgnocnaptica
Alseida
Piccollo
Kulennova seka
Alex 1987
Prođe ovaj dan
Hellou
Ajmo na kafu
Online politika
Politički jelovnik
Dumli
Bitno o nebitnome
Anitaf