01.03.2007., četvrtak

Opet pocetak,ali ne pravi,nego saznavanje!

Ja zivim u Londonu,najljepsem gradu na svijetu.
Prije odlaska u Hogwarts bila sam obicna djevojcica ,ali ne sasvim obicna...Kada sam nesto zeljela,a to nisam mogla dobiti,to bi se uvijek naslo kod mene u sobi,ruksaku ili u kuci,a da mi to NIKO nije kupio,i to je bilo jako cudno,pogotovo za curicu od 6,7 ili 8 godina.Kada sam imala 7 godina roditelji su mi otisli na "nebo"(umrli subangno),pa sam ja zivjela kod bake.Kod bake mi je bilo jako lijepo i jako sam je zavoljela,jer je nisam puno vidala niti upoznala...Ona se nije mogla suzdrzati da mi kaze da sam vjestica i to mi je rekla u 9. godini.Kada mi je to rekla,gledala sam je razjapljenih usta i rekla stvari kao sto su cool!(sto baka nije razumijelasmijeh),super,jedva cekam da idem u tu skolu itd....
Prica ce se nastaviti...
Tvoja,
EmYnA
___________________________________________
Posjeti me i ostavi trag...

u 20:54||komentari (7)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.