ponedjeljak, 21.06.2010.

ODE PER(O)JE KUD I K...

NFFFFsretna saaaaaam
ooodddd malleeennaaaa
Ooddd sve mukkeeeee
spleetkeeee praaavimmm...

Volila bih majko mila
da sve ovo saaaamo snivaaam
jooooooojjjj.joooooooooooooojooooooojjjjjjjjjj


target=_blank>


U LOBOSFERI se gleda nogometna utakmica. Sjeverna Koreja rasturila Brazil. Slavi se pobjeda LobyM.
Neće nama suci određivat ko će pobjediti, ajmo razguziiiiiii ijjjujjjuuuu!!!



target=_blank>

- 10:12 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2010  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2010 (8)
Komentari On/Off

Opis bloga

Časak kuham časak pečem
časak se po šumi šećem
sutra ću ja iz dvor sina
da donesem kraljičina
ako mi ne odgoneta

da se zovem ...

Anonimni, hrabri, pismeni i nepismeni, wc papir trpi sve

glavni urednik: čarobni lulek
carobnalula@net.hr

naj komentar

čarobna lulo, koji si da si :))

Pročitala sam tvoj najnoviji post, ali mi je stavljen veto na komentiranje (netko me prijavio zbog spama?!?) pa ti se zato javljam mailom: odlično napisano, stvarno si unio/la malo pozitivnog duha u ono močvarno područje od natječaja :)
Moje komentare, eto, na radost mnogih, više neće biti moguće čitati, ali ionako je "svršetak" blizu.
Lijep pozdrav,

studena

kojotica

ovo prijeti prerasti u kriminalistički roman u kojem će ubojica kravatom zadaviti žrtvu u crvenim cipelicama, a jedini svjedok optužbe na sudu će izjaviti samo : vuf, vuf!

Sa Vaših stranica a meni fino

"Govorite mi da ću izgoriti, da će iza mene ostat samo pepeo, ali ću
bar znati da sam bio vatra . A iza vas će ostati samo balavi
trag"....I.Andrić
(nemam pojma di nađe ovo)

Ako nisi u stanju da se rugaš i smiješ samome sebi,
nemaš ni toliko vrijednosti da sagledaš svoje mane,
pa ti zabranjujem da me ocjenjuješ. Amen."

Toma Bebić
(nakačio na se omiljeni lik mr. PAJO PAAAKŠUU)
eve ga ovđe