< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Komentari On/Off
design by Bahata =)

trudim se...
pisati...
iznijeti dušu...
da ju zgazite...
zgazite ju...
makar ćete vidjeti da postoji...


Navest ću neke od blogova koje redovito posjećujem, ovo su samo neki, ima ih još puno više, ali nema smisla da ih sve pišem...
Knjiga pjesama
Tiamat
Ledy Nada

free web counter

free web counter

Image Hosting by Picoodle.com

četvrtak, 30.08.2007.

U zagrljaj Amphitrite

Sa litice života svoga prema nebu pogled bježao mi je,
prema zori ružičastoj, prema bakru večeri sjajne,
zemlju za sobom ja ostavio sam
zbog uspomena svih.
Nebu divio se, sjaju što oči mi je spalio.

Na litici života svoga ja osluhnuo sam ples valova,
onjušio ljepotu pjene što i Afroditi život dala je,
i dišem, obuzet, srce mi lupa,
za ruku meka ruka me vuče,
s litice u zagrljaj Amphitrite ja padam, sretno.

Tvoj sam, o, kraljice mora, vodi me.

Tvoj sam u trenu,
kad samo jedan udar vala
o litici života moga
dovoljan bio je da tlo mi
pod nogama otme,
samo jedan val,
makar osluškivao sam ih bezbroj puta,
samo jedan val dovoljan je bio
da pun ljubavi u zagrljaj
Amphitrite ja padnem...

Image Hosting by Picoodle.com



Give me a whisper (0) | print | #

<< Arhiva >>