< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Komentari On/Off
design by Bahata =)

trudim se...
pisati...
iznijeti dušu...
da ju zgazite...
zgazite ju...
makar ćete vidjeti da postoji...


Navest ću neke od blogova koje redovito posjećujem, ovo su samo neki, ima ih još puno više, ali nema smisla da ih sve pišem...
Knjiga pjesama
Tiamat
Ledy Nada

free web counter

free web counter

Image Hosting by Picoodle.com

nedjelja, 12.08.2007.

Jedino ti

Na hrid patnje ako bi te nevolje svezale,
poput Andromede svezane za žrtvu,
vapaj tvoj u ušima odzvonio bi mi,
poput Perzeja spasenje bih ti donio,
jer jedino ti zaslužuješ ga.

U Dveri smrti hladne
kad poput pjeva ptica što iz sna me bude
tvoj glas dozvao bi me,
u zagrljaj pohitao bih ti
da ljubav svoju ti pokažem,
kao Orfej Euridiki
u vremenima onim davnim,
jer jedino tebe čuo bih,
o, jedina kojoj srce moje pripada.

I kosti da mi puknu,
zemlju bih mjesto Atlasa na plećima svojim nosio,
da usta tvoja riječi molbe te uputile bi mi.
Ruke slomljene bol osjetile ne bi
jer ti na Zemlji toj hodiš,
u stopama dah proljeća ostavljaš,
o, jedina moći te.

Ako izlaz iz tame svakodnevne
od očiju bi ti bio skriven,
znaj da bio bih tu,
zlatnu nit spasa pružio bih ti,
kao Arijadna Tezeju u labirintu oca svoga,
jer jedino uz tebe bio bih navijeke.

Jedina kojoj utjecat ću se
u svijetu ovom pod stopama svojim,
o, jedina tako savršena,
znaj da ljubim te...


Image Hosting by Picoodle.com



Give me a whisper (0) | print | #

<< Arhiva >>