O nama

Volimo:prijateljeyes
dečke cerek
tulume do jutra party
dobru mjuzu:cajke,strane,neke naše ugl.navijačke sretan
Moj msn:maja_privlaka@hotmail.com
Gogy:goreta_14@hotmail.com
Nina:QmateaQ@hotmail.com
Klara:klara_13_privlaka@hotmail.com
Maja J.:maja_from_privlaka@hotmail.com
Nevolimo:umišljene ljudee burninmadheadbang

Ovo je omiljena pjesma .........kiss..

Dara Bubamara
Ja necu da ga vidim

Molim te samo
ne daj mu majko
da kucni predje prag

Ref. 2x
Ja necu da ga vidim
ni glasa da mu cujem
neka tuguje
ni jednu rec topline
ni da mu pamtim ime
on ne zasluzuje

Znam da ce doci
na moja vrata
da pita gde sam ja
molim te samo
ne daj mu majko
da kucni predje prag

Ref. 2x

Ljubav za ljubav
tuga za tugu
neka ga nosi vrag
molim te samo
ne daj mu majko
da kucni predje prag

Ref. 2x

Ev nešt i za nekog..hhe ;)

Maja Suput
Raj i pakao

Moje su oci plavo ledene, plavo ledene
a usne vatrene
ti volis moje lice andjela, lice andjela

i ruke djavola

Zvao si me
sve do kraja svijeta
do najdaljih planeta
do zemlje Aljaske


A nasla sam te
negdje na Balkanu
u njenome stanu
kako ljubis je

Ref.
Raj i pakao, gdje god si me takao
igra gotova, imas srce lopova
Pariz, London i putuj da te ne vidim
jer ti, ti, ti lagao si mi

Moja je ljubav prava iskrena, prava iskrena
na minut ili dva
bila si, bila meni jedina, meni jedina
jos jedna naivna

Zvao si me
preko sinjeg mora
preko sedam gora
sedam planina

A nasla sam te
negdje na Balkanu
u njenome stanu
kako ljubis je

EVOO MALO SLIKA ;))

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!





















evoo gogy!!!kiss

gogy i njena seka



evo moja klara kisscerek

Ja sretan

domo i alen zubo

niky i domo thumbup

danijel i pero rofl

matea i terezija cerek

gavro i mato partythumbup



allstar

evo malo za dinamovce hrvatskathumbup

hrvatska..sretan




PoKoJa PaMeTnA!!!





















...a vidi sad...
na koljena se spušta..
..kaže da...
on zauvijek je moj


vidim opet gledaš me..
komentar pao je..
TRČI KUJO RECI SVE...
sve moje pokrete...
da na kavi budem ja...
glavna tema tračeva....


sve sam tebi dala,
ti prodao si me,
a sad nemam,nemam nikog svog,
JEDNOM U ŽIVOTU SRCE VOLI,
JEDNOM UMIRE,
za sve kriv si kaznit će te Bog...

Evo malo iz razz slika...

evo grge i alena..uu koji macani haha zubonaughty


evo moje krunoslave..hrvatska


marina i sanjicaa naughtynaughtythumbup


.......cerek!!









Evo jedna moja!! haha LOLL






















































































< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (15)
Svibanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


kOmEnTaRi Ya/Najn

MaLa gLuPaChA DiZz

Opis bloga

Ovaj blog je za moje prijatelje i CARICE
...pozz svima!! Nadam se da će
te komm...kisskiss


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Ako nekog voliš, voli ga polako, jer
sve što brzo ide, ide naopako.
Ljubav koja brzo plane, brzo se i gasi..
A ljubav koja tiho teče, viječno život krasi...



ISTINA!!!

Nikad nikome ne reci gdje te najviše boli, nikad nikome ne reci
koga ti srce najviše voli, jer ljudi su zli...
Dirnut će tamo gdje najviše boli i uzet će ti onog kog ti srce
najviše voli...

Samo zaborav čini kraj, nikad vrijeme ili kilometri
Jer pokušati nekog na silu zaboraviti, znači ga samo još
VIŠE VOLJETI



Voli, prepusti se svemu,
samo pazi, kada, kome i ćemu.

Kad se zaljubiš na prvi pogled,
pogledaj još jednom,
jer sreća je trenutna, a bol
vječna...



Ruku možeš dati svima, ali
srce daj samo iskrenima!

Voljeti nekog, a ne biti s njim
isto je što i biti kažnjen, a ne biti
kriv...



Evo malo slika od moje Krunoslave kiss



















Alone!!!













LoVe























II evo i krunoslave =)



Jošš slikica thumbup








































































































nedjelja, 01.06.2008.

Pero i misa hahaha!!!!!

Evo i malo smijeha...zubo
Osramotila sam se na misi,zbog koga?? pa Pere burninmadheadbang
Prije mise glupi Pero me gurne i padnem burninmad...omggg tuzanno
A on i Danijel se samo smiju ko kreteni...puknucu
pppppppppooooooooollllluuudiiillllllaaa sammmm!!!!!!!..al et oprostit ću Peri jel ipak smo prijatelji winksretan...Perooo nemoj to NIKAD više napravit ludwave



| ♥KoMeNtAriShi♥ (14) | pRiNtAj | =) |

<< Arhiva >>

0