i Vale se javila =)


evo da se i ja malo javimwave sretan vam bozic svima... s malim zakasnjenjem...
ja doma umirem od dosade... i pricam s klaricem na mob... i na msn-u sam... i ful mi je dosadno... jos malo nova godina... jos samo 5 danaparty ja ne mogu vjerovati da je 2006. tako brzo prosla... sta sam sve prozivila ove godine... nadam se da ce 2007. biti barem upola dobra kao ova... ne da mi se vise pisati pa vam lijepo sve pozz... a najvise moju caricu donukiss uzivajte


26.12.2006. u 15:21 | K | 30 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



A carice su:


..mi smo 2 frendice koje se znaju sasvim slucajno.. znale smo se prije iz videnja s bazena ali smo tek nedavno postale prave frendice.. ma mi smo prave carice =) hehe

VALE:
ja sam Valentina, poznatija kao Vale
imam 16 god...
idem u talijansku gimnaziju...
volim: skijanje, izlazit, frendove, sprdanciju, smijeh, decke, zimu, praznike, spavat, crtat, Formulu 1, dobre ruke na deckima, crvenu i zelenu boju, macke i zabe...
.....
ne volim: skolu, pravila, kisu, kukce, prepucavanje preko bloga i opcenito svade, depresiju, nepravdu, budenje i rano dizanje...
.....
msn: valebogri@hotmail.com
icq: 422627402
.....

DONA:
ja sam Donatella,poznatija kao Dona
imam 16 god...
treniram plivanje...
volim: žderat, izlazit, frendove, smijat se, radit budalo od sebe, zajebavat okolo ljude, brata, dečke, majmune (životinje), dupine, lazanje, škampe
.....
ne volim: kad se neko preserava, dronfulje, fufice... kretene, juhu, čistit sobu, spremat se, ogovarat, brisat nos, pisat poruke, sušit kosu, čarape do guzice, današnji rock (najgore iskustvo =(), ptice, ribe, smrdljive martine, zmije, bube, prašinu
.....
msn: dome.88@hotmail.com
icq: 271602005
.....

Nasi frendovi i blogići na koje morate ići :


Vale
Nina & Ja
Timna-kuje
Geodeti
Alen
Anesa & Zorica
Sanja,Jelena & Antonija
Točkica
Doris
Skice
Sara
Petra
Ana i Dora
Tamy,Kim & Ina
Tina
Linda
Nina-Klošarica
Romana
Barbz
Golubinjak
Tamy & pIKI
Cure sa Turnića
Katja
Lora
Edo-frajer
Tanja
Cianci
Mario & Doris
Marjan
Kiko & Ivan
Oliver
Amanda
Narko
Kola
Dule
Ana-Maria
Irenea
Kiki
Leni
Iva