veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

Sve i svasta...





katarina...
seka.....
toni.....

imam i msn,pa oni koji se oce javit moja adresa je: ana_zg-17@hotmail.com

I oni koje poonekad volim škicnut:
ana..
ekipa iz Drnisa


iza ove crkve smo seka i ja jako grijesile....hehe..zna seka na kaj mislim...


ovdje jos vise..jaoooooo

Linkovi

ime: ana-maria
godine:17 i pol
škola:ekonomska u Zagrebu


ja....

Volim:
-izlaske
-tulume
-svog bebacha
-pit
-cajke
-ljude koji se vole zajebavat ko i ja
-čokoladu
-seku
-mamu
-Drniš-tam ljetujem......

Ne volim:
-umisljene i dvolicne ljude koji misle da je cijeli svijet njihov
-školu
-igle
-zimu
-kad sam u kazini(a to je rijetkost)
-.....itd.

Frendovi i frendice.......

-ah.....imam ih puno...al ipak su mi dvije najdraze:
SEKA

-uvijek spremna pomoci svima
-obozavam kad se pocne smijat onim ludackim osmijehom,odmah me razveseli
-kad je opijanje u pitanju ,onda vam nemam rijeci kojom bih opisala njeno pijanstvo...heheh...svasta se radi..jaooooo
-u zadnje vrijeme stalno farba kosu..hehe...al ja ipak kazem da joj plava najbolje stoji
-ma ljubim ju.....kissa

MARE

-ludakinja mala,samo se smije i zajebava druge
-bas je postala ko ja
-nas dvije obozavamo komentirati ljude...hehe
-zivi u Dubravi
-trenira atletiku
-voli ponekad popit
-neznam kaj da vise napisem
-pussa njoj

-imam ja jos frendova i frendica,al ove su ipak naj
-e da ne zaboravim moram nabrojat neke ljude s mora koji su mi u ....zadnje vrijeme jaako dragi:
TEA,DEA,MARKO Č.-poznat kao slavonac...hehe ,TONI,ŠULE,itd..
I jedna cura iz Zagreba s kojom sam se na pocetku svadala a sad smo si super:KATARINA.....pussa njoj

Ljubav:
Ah....ljubav...imam decka,naravno...svog bebacha kojeg obozavam i bez kojeg ne bih mogla ni jedan dan izdrzat.zajedno smo vec skoro 4 mjeseca.ma nemam kaj drugo za rec osim da ga OBOZAVAM....

EVO MALO TEKSTOVA MENI DRAGIH PJESAMA....

Lažu te
Amadeus Band


Svakog dana kad
ti sama ostaneš
na mene pomisliš
i more suza isplaćeš

Po ko zna koji put
od nje ti dolazim
legnem kraj tebe
i njenim mirisom te probudim

Refren
Mogu da ti kažu
da za tebe baš i briga me
prićaju da s' jednom, drugom
trećom spavam ubijam te

Da te ćuvam najviše
na svetu kada prevarim te
ali kad ti kažu da te ne volim
tad lažu te

Da se promenim
kažeš teško je
ko jednom prevari
da bude veran kasno je

Evo kajem se
i ne bih podneo
da desi mi se sve
sve ono što sam tebi radio.......


Sledeci
Dajana Penezić

Nisam dosla da te vredjam
i da tvoje greske redjam
ni da se na tebe zalim

Vec sam dosla da ti kazem
da te se jos rado secam
i da te pred svima hvalim

Mislila sam goreg nema
svaki novi bice bolji
iz iskustva sad ti kazem
da si najbolji

Refren
Jer sledeci, ni cvet mi nije dao
sledeci, me varao
svaki sledeci, je cinio da pozelim
svecom da te trazim

Nisam znala da te cenim
ali sada pocrvenim
kada mi kroz glavu prodje

Da sam bila razmazena
bez razloga ogorcena
sve na svoje mesto dodje

Mislila sam goreg nema
svaki novi bice bolji
iz iskustva sad ti kazem
da si najbolji


Idi lepi moj
Seka Aleksić


A sta imam ja od toga
sta ja imam od lepote tvoje
samo jednu brigu manje
sve bi htele ono sto je moje

Pa i moje drugarice
postale bi izdajice
i ne bi se dvoumile mnogo
da provedu jednu noc sa tobom

Refren 2x
Hajde idi lepi moj
i obidji jedan krug
imaj svaku koju mozes
bar da znam ko mi je drug

Hajde idi lepi moj
a za mene ne brini
ja cu uvek biti tu
gde su moji nemiri

Sta mi znaci da mi kazes
da za tebe druge ne postoje
postala sam ljubomorna
i na tvoju senku, milo moje


Do bola
SMS

Da budes sretna, da budes voljena
oduvijek samo to sam htio
da nekog volis i taj neko
da budem ja ali to nikad nisam bio

Od mene ostace znam
samo sjena
kad jednom kazes mu da
za sva vremena

Refren
Kako cu zivjeti s tim
ako ti srecu pozelim
s njim, a volim te do bola
kojim cu putem do dna
to samo moja dusa zna
ranjena, napukla na pola

Kako cu zivjeti s tim
ako ti srecu pozelim
s njim, a ja te volim vise
al' vidim da nemam kud
da na mom' srcu uzalud
tvoje ime pise

Budi mi sretna i ja cu usnama
osmijeh nakratko da vratim
vremena ima, zivot je predamnom
cijeli da za tobom patim

Od mene ostace
znam samo sjena
kad jednom kazes mu da
za sva vremena


Pismom te ljubi milijun mandolina
Giuliano

Lipa je zvizda Danica
al' vise nije najlipsa
od kad je tebe vidila
ti sanjas prid zoru na mome ramenu

Kraj mora cvate bili cvit
da lipsi bude ovaj svit
al' jedno Bog mu nije da
ta crna oka dva i lice andjela

Refren
Pismom te ljubi milijun mandolina
usne tvoje sladje su od vina
kraj tebe ruze ne cvitane bit ce
kao da nisu, kao da nisu cvice

Po svitu sume valovi
puno su oni vidili
al' da ih pitas rekli bi
ni jednu kao ti











me........


mare i nata......


marko č.



seja i mare.....


seka i martina..



Image and video hosting by TinyPic

Counter
Counter

 

[utorak][19.02.2008.]

ono sto me nije ubilo,novu mi je snagu ulilo......

Evo ja sam svojim deckom vec 4 mjeseca.Ko bi reko da cu tolko izdrzat.Al jedno znam-obozavam ga,a i on mene..hehe...Hvala bogu da sam zaboravila jednu osobu ,napokon...Za tom osobom me se vise nis ne tice,nit ne zelim imat imat ikakve veze s njim,a cak ni razgovarat.Imam svog decka i niko mi ne treba pored njega.Jer moj bebach je najbolji na svijetu...I necu ga mijenjat za nis na ovom ludom svijetu.Ma more cu otic na par dana,sam radi seke i to je to...U zivotu mi je sve super,tj.savrseno...hehe...Uzivam i uzivat cu kolko god mogu...A one osobe koje nemaju svoj zivot nek lijepo odjedre od mene i moje seke....Jedva cekam petak,kad ce mi se bebach vratit..jao jao..Nisam ga vidjela vec tjedan dana..To je ko da je otiso prije mjesec dana....Al naravno vraca se...Ima da dobije...hmmm..veeeliku pusu....hehe..sala....Ma uglavnom,happy sam u zadnje vrijeme tak da mi niko i nis nemre pokvarit to tak da.....Sad sam dosla iz skole,a poslje moram ic nes do grada do frendice....aj uzivajte..
.Gibam ja.....Pussa svimakiss



[ 14 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.