...spremna na sve...

IIIIIIIIII evoooooooo meneeeeeee

Iso miki, kolko ja nisam ovo pisala, pa ovo je nekaj novo...strašno, nemam net par mjeseci i odma zaostajem... cry Ah... Nego, kak ste mi vi...odlučila sam vam se malo javiti...i reći kaj ima kod mene... Hm...svašta i ništa...
Ma da...ima novoga, prošlo je cijelo ljeto, kak nebi bilo fino Bila sam vam na Pagu s curama iz razreda Vanesom, Tamarom, Britveckom i s Mateom i Leonidom koje nisu iz razreda namcor Uglavnom, bilo je preeeeeeeeeejebeeeeeeno...uf...išle van na Zrće, noćno kupanje, jaoooooooo, sam je bilo prekratko,al nema veze...par dana nakon kaj sam došla sa Zrća otišla sam s frendicom i dečkom(sad bivišim) u Kutinu na par dana...i bilo je baš dobro, kasnije je došo moj "braco" Manek i...onda je bilo još bolje, heheh fino I tako, to vam je ukratko... A htjela sam napisat još nešta... Molim vas, jel možete vjerovat da nakon praktički 3 godine veze dečko ostavi curu prek mame, a ona par dana nakon toga sazna da on ima još jednu curu sastrane????? I sad nek mi neko kaže da nije gad!!!!
Pizda mu materina...daj zabrite...nemre bit jadniji...iako je meni bio super frend...razočaro me i ja nemrem vjerovat...strašno headbang
I takooooo...ja vama šaljem velikog pusača, puno mi svi falite, znate to, jelda??? Eh, a znate i da vas ja jako puno volim cerek Bokić mah

23.08.2007. u 11:47 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

zajebancija, totalna zajebancija...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


NEKOME...
Ne vjeruj im kad kažu da nema me više
Nemoj nikad da me zaboraviš,
To je sve što želim od tebe.
Nemaj nikad da mi oprostiš,
Ali u srcu čuvaj me.
U samoći kad te tišina svlada,
Vjeruj mi kao nekada.



Ne traži suzu u oku što blista,
Ne diraj ranu što sama boli,
Već idi putem svoje sreće
I ne pitaj za one koji te vole
Želim da budeš sretan
Kad nađeš djevojku drugu
I njoj pokloni sreću
Kad meni namijenio si tugu
Ali ako nekad ostaneš sam
Ne traži da te se vratim
Potraži grob sa crvenom ružom
I znaj da više nisam mogla da patim.


Šutite prijatelji moji
Ne spominjite mi njegovo ime
Jer volio me nije
Šutite molim vas
Ne govorite glasno
Voljela sam ga i volim ga,
A to njemu nije jasno
Ne želim da se vrati i ostane tu,
Jer uz mene potajno bi volio nju
Šutite prijatelji moji
Ne spominjite mi njegovo ime,
Pustite nek ju voli, a
Moje će srce tu bol tiho da preboli



U ime ljubavi naše
Dođi na grob moj
Poljubi usne hladne
I ispričaj život svoj
Iskreno tada reci
Iskren tada budi
Dal' si me ikad volio
Kaži pred povorkom ljudi!


NJEMU
Sjedim u kutu sobe
Opet sam noćas sama
Sjedim i mislim na tebe,
A oko mene je tama.
Tužna sam svake noći
Plašim se svakog jutra
Svega što donosi dan
I što će se dogoditi sutra.
Plašim se da ću te sresti
I da ću ponovno osjetiti tugu
Plašim se da preživjeti neću
Saznam li da imaš
Drugu!!!!!!!!!!!


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us