< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (2)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

NoVoStI

××AkO OsTaViTe 15 ili ViShE KoMmOva OdJeDnOm u
LiNkOvImA StE i Ja VrAcHaM tE KoMoVe..=)..SrEtNo××



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

SoMeThInK aBoUt Mee...=)(= cerek

Ja sam Tihana....
Ideem u 6.c razz OS Eugena Kvaternika u Velikoj Gorici....Zivim u Velikoj Gorici,u Kurilovcu...
Nadimak mi je MacaFaca...
Iam puuno frendova....Naj od naj su mi ofkors Iva, Karla
Dora i Gita...<3..law ya grls....
Onda su mi super Juro, Eci,Bubi.....
Ivana....Helena...Kika..Miha, Matija, Tin...
i tak...to je ugl to...sretan
VoOoOoLim moOoOree i filmove i zajeb*vat....
Volim sve sto vole mladi....volim ofkors mjuzu....
Volim svoje CuRkE `BrAtZ`....
Slusam narodnjake i nes strano...
roflrofl....OnDaAa...volim fejs i MSN....
neezz ja kaj bi bez interneta...pogotovo bez MSN-a....
ahhh...to bi bilo to....
papamah



Image Hosted by ImageShack.us

My MsN:

tihana0706@hotmail.com

[ ne dodavajte me bez veze, i javite mi ko ste na blogu, kak se zovete ]

Image Hosted by ImageShack.us
MY RULZZ

1.Ne psuj i ne vrijedaj moj blog, ak ti se ne svida nemoj ga gledat c(=

2.Procitaj post i tek onda komentiraj

3.Ostavi vise od jednog komma

4. Uzivaj na mom blogu

L!Nk!Ch!

MooJ DRuGi BLoGaCH

FeeeeJssss(FACEBOOK)

Youtube

GiTiN bLoG

!Fk!n bLoG

Sweetspider

CuRa NeBitNoG ImEnA

My life, (moj život)

Mini Pink

°°mala blesava plawusa°°


eFo VaM MaLo SLiKiCa

sretantuzannocrybeljzubocoolroflkissrolleyeswinkyeseeknonobang
burninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokin
thumbupwavecerekblablazijevzalivensmijehpuknucunjamifinonamcor
mahludhrvatskazujopjevalaze


╔╗
║║╔═╦╦╦═╗☆
║╚╣║║║║╩╣
╚═╩═╩═╩═╝☆


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




×OvO MiE PreJeBeNo..x))×



Put The Big Red Button on your site


Image Hosted by ImageShack.us



THE END

ponedjeljak, 26.01.2009.

NeZaBoRaWnA SuBoTaa

Ajme ljudi iam vam tolko toga za reec
uFF
neda mi se sve prepiracavat
bila sam na rockasuu....weeee...
bilo je sjebano na pocetku, al je kraj bio jebacki
aaah, ja vam bas nisam za neke dugacke postovee...
ja pisem tek tolko...ak se desi nkj zanimljivo ja vam javiim...
aaaah, ideeeem
pozz svima, kiss curkamaa



Image Hosted by ImageShack.us




ponedjeljak, 19.01.2009.

SaM WaM ReKL@ D@ NeChU MoCh DuGo IzDrZaT

EwO mEnE OpT •

•Pls, kommajte mi malkice vise, sam pinkicu
Eto kaj da vam kazem, nemrem izdrzat bez bloga
nezz kai mie onaj dan bilo, aaah, pubertet •

Kao sto vidite moj blogach se promijenio
i to puuno puunooo
Promijenila sam dizz, jer sam nes sje*ala sa svojima
I sve mi se zbrckalo...aah, necemo o tome, smuuc
Ovakav nacin blogacha mie bas kewl

Malo o meni: and my life

Ovak:


Dns je bilo OK u schkolici
Nie bilo nis strasno
U nedjelju sam se isla grudat na Udarnik
Bilo je supp, dve cure protiv dva decka...hihih
Nagurala sam im snijeg u majcu, heehe
I taaak...

Idem ja sad....vidimo se, cuemo se

Pozdrav swima a kissach saljem sam moim curkama....<3...law ya


Ak ocete da vam kazem kak napravit da vam tekst blinka, il
kak da se tekst pomice poput pomicne trake, i kak da vam zvijezdice
padaju ovak ko moje niz mis, javite mi u komentariam...bez
beda,,,ciaao


subota, 17.01.2009.

:)HaPPy EnD(:

HeLLo ljudovi

npkn sam odlucila...necu zatvorit blog
Nego cu prestat pisat i uredivat...neda mi se
Ostat ce tu ak si neko oce uzet slike il nes, al ugl...
Ko da je zatvoren, nebum se vise bavila njime...

A sad idem uzivat u suboti, ipak nema skole =)))

To E To....ak mi nes ocete rec u kommovima slobodno recite, ja cu kommove i dalje citat, mozda nes zanimljvo bude, hh, =)

A sad vas pozdravljam do daljnjega

četvrtak, 08.01.2009.

HeeLooo PiiPLsssI

Ewo mene i jednog snjeznog dana...hehe
Bas nam je lijepo sad kad je snijeg pao,
u Velikoj Gorici ga ima punooozubo..
.Ofc, isla sam se grudat dns..
.naravno dobila sam i koju grudu u glavuburninmad
, hehe....al vratila sam im jaa....rofl..
.Nea bas nis dns na telki,osim onih serija na RTL-u....Uvod u anatomiju (obozavam tu seriju), KUcanice (ajmeeee, to mie naaj serijaa), Travaa (zkn, ofc, prati se svaka epizoda)...and sex i grad (to bas ne gledam tak cesto)
JOs malo skolaaa....a kmeee...cry..
.e da, ljuudi, trosite pliin,
produzit ce nam praznikeee ondaaa....sretan
ae gibam ja saad
pocinju mi serijeee....hehe
CiiAooomah

KiSS curkamaa

nedjelja, 04.01.2009.

EwO MeNe

Ey ljudovi
Kak ste mi kaj? Dugo me nie bilo,,,,ah, nie mi se dalo

Kolko ste vec primjetili,
moj blog se opet promijenio....
Sa zute, sam presla na rozu boju.
...tu je i novi dizz...
Npkn sam skuzila kak se rade dizajni..
..uskoro cu si ja napravit jedan leepi,
bas radim na njemu...
ak si i vi sami ocete napravit dizajn,
recite mi u kommovima,
pa cu vam rec kak to ide, lagano je....=)

Normalni post

A eto, skola nam je odavno zavrsilaaa..
..Bozic i Nova godina nam prosli...
.i jos malo nam i skola pocinje.
..da vam kazem, malo se i veselim,
npkn cu vidit frendove i to...aaah...


Jos jednom kazem, ak ocete znat kak se rade dizzevi, javite mi u komentarima i pomoci cu vaam=)

Kiisss moim curamaa....kiss
I pozdrav swimaamahmah

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.