ŽiVoT pRoPaLiH cArIcA...

Objavljeno: srijeda, 16.05.2007.

…ae i ja da napišem post na ovom propalom blogu…

…kod mene nema ništa novo sve po staromyesthumbup…još malo i kraj školske godine…u subotu bili vani,bilo glupo ko kurac…svaka subota sve jadnija i jadnija,smrchburninmadheadbangzujo…a doći će uskoro ljeto pa će nadam se biti bolje…evo sad ću se spremiti pa idem malo do mirjane,i tako…ak se budemo slikali stavim slike…ak mi se bude dalo hehe…mislim lijena sam pa zatosmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh…evo meni i mojoj ljubavi za 8 dana pola godine od kako smo zajednocerekcerekcerekcerekkisskisskisskisskisskisskissthumbupyeswink…jako brzo vrijeme prolazi još ako ti je dobro u vezi još brže…tako da je meni jako jakooo jakoooo jakooooo brzo prošlo to…al nadam se da ćemo još dugooo biti zajedno…kiko wolim te…eto valjda u subotu idemo van u nadi da će biti dobro jer ako nebude ubit ću se…jooj jooj…eto toliko od mene…ae papa…pozz svima…wolim vas sve…kiss…pusa…kisskisskisscerekcerekmahwavemahwavethumbupwavepartysmijeh

By: kissthumbupwave __________i w a n č i c a__________kissthumbupwave

- 16:54 - Pretty In Pink... (19) - Print Post... - Link Of This Post...