ŽiVoT pRoPaLiH cArIcA...

Objavljeno: srijeda, 02.05.2007.

...Joooj e taj I. maj...

jooj…nikad više s nekim ljudima na prvi maj,yesheadbangbangpa to je strašno…otišli smo u 10 sati navečer u ponedjeljak na pampas i smjestili se i sve dobro,i dođu neka 2 kretena i kažu da idemo s njima,i bogdanica odma ajmo ajmo,headbangbangblablai mi otišli vukli sve te jebene stvari do kraja neke jebene glupe šume pola stvari još smo izgubili i tako,i sad mi dođemo tamo,i sjednemo i za 5min bogdanica se diže i ide ona,njoj je glupo tu,mi svi zamračili,pogotovo ja i barbararoflheadbangheadbangheadbangmadmadbangpuknucu,i mi onak dobro,i idemo šumom i svađamo se ko kreteni,svi se deru na nju,pošto nas je sve sjebala,i mi se smjestili onda kod nekih drugih likova i sjedila ona tamo 5 min i otišla i došla je za 2,3 sata sam po nešt i onda opet otišla tako da uopće nije ni bila s nama već s nekim svojima tamo…ma boli me…i tako,mi se zajebavali s tim likovima,ispravni dečkiyesyesyesyesyesyesyesyessmijeh…pozz svimawavewavewavemahthumbupkiss…i bilo je dobro…i onda je kasnije ujutro došla i ta neka marinina legica koju uopće neželim komentirat pošto je ženska iseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee neželim stvarno…headbangblablablablablablablablaludpuknucubangburninmadi tamo se svađale s glupačom i tak…ma cijeli prvi maj je bio sjeban bolje da nismo ni išle al dobro nije sad bitno,bilo pa prošlo…čak dok smo išle kući smo se još uvijek svađale s marinom,hehe…e znate šta,koma sve u svemu…zato sam ja navečer ošla sa svojim dečkom van i bilo mi je supercerekcerekcerekcerekkisskisskisskisssmijehcerekcerekcerek,hehehe…pusa svima…pozz svima…zdravo…papa…wavewavewavewavekisskiko volim te…cerekcerekcerekcerekcerekcerekkisskisskisskisskisskisskisskisscerekcerekmahwavecerekkiss

...neke slikice,nema ih puno al evo...neda mi se stavljat sve...smijehwave


...anavi… kiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

…ivančica & marina… kiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

…hmmm…da…barbara & ivančica… kissrofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

…galička & ivančica… kisssmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...ivančica… roflsmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

…psssttt…spavaju… yeskisssmijehpartypartypartypartypartypartyparty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 18:23 - Pretty In Pink... (17) - Print Post... - Link Of This Post...